• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

planlegging

Caymaz

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg lurte på hvor mye har dere planlagt framover??

Er jo liksom uskrevne regler på ting. At man ikke skal planlegge for mye når det er så tidlig enda. Jeg er så glad for å være gravid, men samtidig så sitter man jo bare her og venter og venter på at det skal bli helt sikkert. Jeg ser jo at det er flere som har mistet, og forstår at man skal være forsiktig osv. Men.....på en annen side så må man jo tenke positivt også og bruke tiden til å glede seg masse. Jeg var med ei venninne på babyshop og barnas hus, og jeg hadde såååå lyst til å kjøpe en body eller noe sånt. Har jo gledet meg til å endelig være den som var gravid og kunne se på baby-klær. Jeg endte med å ikke kjøpe noenting, men sto der i butikken og holdt på å begynne å grine. Det er sikkert normalt :P
Hva er deres opplevelser iforhold til liknende ting??

Nå er dette vår andre, så det er igrunn ikke så mye å planlegge denne gangen :) Men med førstemann så hadde vi vel ikke ordnet noe som helst før 2mnd før termin. Ikke av prinsipp eller noe, det bare ble sånn, vi hadde jo god tid, og vi gledet oss masse over babyen selv om vi ikke fløy rundt og kjøpte vogner og stæsj 8mnd i forveien :)

Jeg har alt kjøpt vogn.. sikker ikke smart siden jeg blør og ikke vet om spiren holder seg fast eller ikke...

Men kom over ei som var billig og akkurat den vi ville ha er 2009 modell simo da. og vi får med stelleveske, regntrekk,++

Detter er jo nummer 2 da...så kommer nok ikke til å kjøpe så mye til dette barnet vil jeg tro...begynte ikke å kjøpe noe til førstemann heller før jeg var ca 6-7 mnd på vei..

Denne gangen tror jeg planleggingen går mer på det å få begge barnerommene i orden, få lillegutt her over i stor seng slik at sprinkelsenga blir klargjort til denne babyen  osv osv..

Også vil jeg ha ny vogn! hehe, har simo kombi fra før av, har vært veldig fornøyd med den, men det hadde vært kjekt å ha en til barnehagen, og en til her hjemme og den nye skal da bare ha tre hjul tror jeg, litt mer byvogn selv om vi bor langt utpå landet hehe

dette er jo vår nr 2 så mye planlegging blir det ikke, har jo alt vi trenger:)
Men når det nærmer seg blir det nok, masse shopping...:)

ok. Ja det er vel litt annerledes med første og andre, men jeg kjenner at jeg er så spent og lykkelig. Gleder meg sånn til å kunne gå på butikken og bare kikke og kjøpe noe når man detter over noe spennende eller billig :) Jeg aner jo heller ikke hvor mye av hvert man trenger, de vokser jo fort første tiden. Jeg kommer sikkert til å kjøpe altfor mye tenker jeg...hehe.

Back
Topp