Planlegging av nestemann :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ lure på kor mang av dokk har allerede begynnt å tenk på neste graviditet ? :)
Vi ønske en t,så fort som mulig ;)
 
Vi har to gutter nå, og innimellom er det mer enn nok... Storebror er ganske så sjalu ennå, og har ganske mye av trassen i seg! Så når han viser den siden vil jeg ikke ha flere barn.
Men så får jeg veldig lyst på en til innimellom, men ikke enda i alle fall. Koster jo en del med en tredje mann... Så jeg har sagt at om jeg vinner i lotto innen 5år så skal vi ha en til.
 
Jeg vil ha! Men ikke sambo. :( han sier at det er en liten sjanse for en til, men da må jeg ha fast jobb. For vi må ha betalt perm pluss at han vil ha papp-perm :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ingen konkrete planar, men kanskje rundt neste sommer/haust vist det føles rett då :) har tenkt å gå i redusert stilling i vinter og vil jobbe 100% igjen før neste for å få full permisjonsstøtte. No vil eg bare nyte tida ilag med vetleguten :)
 
Vi planlegger en til,men ikke før om tidligst 1,5 år.
 
Akkurat nå føler jeg at to barn er mer enn nok. Vi har hendene fulle til enhver tid, og minsten sover fortsatt ikke rundt.
Men innerst inne vil jeg gjerne ha en til om 4-5 år :)
 
Ska dela en hemmelighet med er... Jag är gravid på nytt!!:))) Det är något vi bägge önskar och glädjer oss till!<3
Så, i mai blir tre till fyra:-D
 
Ska dela en hemmelighet med er... Jag är gravid på nytt!!:))) Det är något vi bägge önskar och glädjer oss till!<3
Så, i mai blir tre till fyra:-D
Gratulerer så masse!! Håper formen er fin :)
 
Tack, tack:) Ja, so far so good!
Gick egentligen väldigt bra med försteman, så jag hoppas på repris!:)
 
  • Liker
Reactions: jc
Ska dela en hemmelighet med er... Jag är gravid på nytt!!:))) Det är något vi bägge önskar och glädjer oss till!<3
Så, i mai blir tre till fyra:-D
Gratulerer så masse :)
 
No e endelig tanta tebake å,så no kainn d endelig skje nåkka :)
 
Gler mæ t d blir min tur igjæn, mang irundt mæ som e gravid no :)
 
Jeg har litt lyst på en til men ikke gubben..jeg ser og er enig i alle begrunnelser men det er noe som drar i eggstokkene likevel:) har gitt oss 2år å bestemme på.etter det blir butikken stengt for godt! Vi blir for gamle rett og slett!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi planlegge en fjerde og siste om 1-2 år:) samtidig er jeg veldig usikker på om jeg klarer 4. For er alene annen hver måned med alle når mannen er på jobb. Men samtidig vil jo eldste være 9år og mellomste 7 år og minsten 3 år når neste kommer. Så de to eldste er jo da blitt store. Men heldigvis litt tid å bestemme meg på.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp