Planlegging av neste år

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Da SAS har eurobonuspoeng-salg har jeg nettopp bestilt meg billetter hjem til Norge i slutten av Februar. Da er vi i Juni-gjengen ca 6mnd gravid. Bestilte billetter i fleksibel klasse slik at de kan kanselleres, men hva tror dere oddsen er for at man kan fly på dette tidspunktet? :) Er det ok? Flytiden inkl mellomlandinger påregner seg ca 4-5 timer. Total reisetid er ca 7-8 timer fra hus til hus.

Var i Hellas i uke 30 sist. Det var 0 problem. Måtte ikke ha med meg noe dokumentasjon ift det. Er forskjell på flyselskapene men.

SAS nekter deg å fly når du har mindre enn to uker til termin. Får bare fly max 4 timer om du har 2-4 uker til termin. Før det er det ingen begrensninger.

Da SAS har eurobonuspoeng-salg har jeg nettopp bestilt meg billetter hjem til Norge i slutten av Februar. Da er vi i Juni-gjengen ca 6mnd gravid. Bestilte billetter i fleksibel klasse slik at de kan kanselleres, men hva tror dere oddsen er for at man kan fly på dette tidspunktet? :) Er det ok? Flytiden inkl mellomlandinger påregner seg ca 4-5 timer. Total reisetid er ca 7-8 timer fra hus til hus.

Usikker på reglene, men tror det går bra?
Kor bur du?

Var i Hellas i uke 30 sist. Det var 0 problem. Måtte ikke ha med meg noe dokumentasjon ift det. Er forskjell på flyselskapene men.

SAS nekter deg å fly når du har mindre enn to uker til termin. Får bare fly max 4 timer om du har 2-4 uker til termin. Før det er det ingen begrensninger.

Høres helt utmerket ut!! Bare helsa som må holde seg :)

Sjekk hjemmesidene til SAS, men nesten 100 % sikker på at du kan fly da. Er ingen flyselskaper så vidt jeg vet som har begrensninger så tidlig i svangerskapet.

Skal ikke være noe problem så lenge du ikke har truende prematur fødsel og føler deg fin :)

Jeg skal fly første helgen i mai med SAS/Widerø da vi bor i Oslo og vi har niese som skal stå til konfirmasjon nordafor. Sjekket reglene og er helt greit å fly inntil et par uker før. Jeg var ihvertfall innafor :-)

Jeg skal fly første helgen i mai med SAS/Widerø da vi bor i Oslo og vi har niese som skal stå til konfirmasjon nordafor. Sjekket reglene og er helt greit å fly inntil et par uker før. Jeg var ihvertfall innafor :)

Modig, men beroligende! Jeg er også vant med at man kan fly helt til slutten av graviditeten, men man blir jo så usikker på seg selv :p

Modig, men beroligende! Jeg er også vant med at man kan fly helt til slutten av graviditeten, men man blir jo så usikker på seg selv :p

Nå har jeg termin 22. juni, så er jo ganske mange uker før vi skal ut å fly. Men er jeg ikke i form så må kanskje samboer reise alene. Kan/orker jeg ikke å fly, så er vel ikke akkurat 15 timer i bil veldig aktuelt heller...hehe.
Jeg er førstegangsgravid, så også mulig jeg bare tar meg vann over hodet. Har bestilt med bonuspoeng, så da er det ikke stress å evnt avbestille heller.

Det går nok så fint så.
Jeg var i Tyrkia en uke i uke 30, sist.
Flyturen var ingen problem, litt vanskeligere med varmen.

Bør gå helt fint, jeg var på reise i uke 32/33 sist. Flyturene var riktignok bare 1,5 time, med 3 timer mellomlanding. Litt ubehagelig å reise med bekkenløsning, men ellers ingen problem :happy:

Tror du skal være ganske langt på vei for å ikke få lov til å fly, så vil tro det skal gå fint. Men husk legeerklæring :)

Jeg skal fly 12t i ettstrekk på samme tidspunkt. Tenker det er null stress.

Fløy også til San Fransisco med min første.

Var en uke i Tyrkia i uke 31/32 i 2015. Hadde med dokumentasjon fra jordmor på engelsk, men fikk nesten ikke reise hjem da de mente jeg måtte ha ny dokumentasjon fra en lege i Tyrkia, før jeg fikk reise hjem. Ble så sinna, men til slutt fikk jeg gå :p :o

Back
Topp