planlegging av innkjøp

wishfull80

Forelsket i forumet
*MIA*
Har fått det for meg at en slik "bed side crib", må være genial når lille kommer til. Prinsessen ligger jo fremdeles i sprinkelseng, og lillen skal jo sove hos oss en stund. Noen som har erfaring med den, og er dere fornøyd?

Har fått det for meg at en slik "bed side crib", må være genial når lille kommer til. Prinsessen ligger jo fremdeles i sprinkelseng, og lillen skal jo sove hos oss en stund. Noen som har erfaring med den, og er dere fornøyd?
Har den ikke selv, men har hørt så masse fint om den selv! Driver å vurderer den, men vi har en moseskrybbe i piltre, som passer fint der den bedside criben skulle stått.. Å føler det blir litt smør på flesk å ha begge deler :P Men kommer jeg over en som er litt billigere, så spørs det om jeg ikke slår til altså :)

Med førstemann så satte vi fast et "bord" på sida av senga, som vi satte vagnbagen oppi på nettene, funket veldig bra for oss (brukte det slik frem til han var 4 mnd).. Så kommer nok til å gjøre det samme igjen, for tror ikke vi får så veldig mye pengert il overs til å kjøpe ting vi "egentlig" ike trenger, selv om man i utgangspunktet har lyst på alt :-P

På Ikea har de en sprinkelseng hvor man kan ta ned ene siden av senga og justere høyden på liggedelen. Jeg tenker at kanskje en sånn er fin. Tar man den åpne delen inn mot vår seng (næææi, sier du det lissom :P ) også bare sette på siden når barnet skal sove på eget rom.

Ser ikke helt det store behovet for min del. Satser på å gjøre det som sist. Snuppa i sprinkelseng på kvelden og opp i vår seng når hun våkner for nattamming, og da sover vi begge videre der og hun kan forsyne seg i søvne :p Veldig greit med lite forstyrrelser i nattesøvnen til begge to :)

Vi har sprinkelsenga etter storebror og kommer til å bruke den til lillen også, men jeg har alltid
synes at sånn seng du refererer til virker veldig praktisk! Spesielt hvis man får til å amme :)
-Jeg fikk jo ikke til det med storebror, men håper å få det til denne gangen :)

Kjenner flere som har brukt det, og alle er svært fornøyd:) Lett å plukke opp småen til mating om natten, og å se at alt er OK, uten å være redd for å rulle seg over knøttet:P Noen klager på at det bli en "glipp" mellom sengene, men de jeg kjenner tror jeg bare la noe godt pledd fra ene sengen til den andre, så ble det ikke noe gap der...
Ønsker å bruke slik seng selv:)

Back
Topp