Planlegging av dåp

BlondeTigerDama

Elsker forumet
Har omsider begynt å planlegge litt vedr dåpen.. og tok litt av i butikken... og mere blir det i uka som kommer.

Har bestilt lokale med mat, så det er helst pynting, nips og bordkort som står for tur. Håper å få gjort mest mulig denne uka før jeg tar påskeferie[:D][;)]

Skal få tatt noen bilder også og lagt ut her.[:)]

Så gøy da [:D]
Driver selv og styrer veldig med dette, men med min fantasi på lik null så blir det spennende og se hva resultatet blir. Heldigvis skal jeg kun pynte bord og thats it [;)] mat og lokale er bestillt.

like kreativ som ei jordrotte jeg da (altså ikke-eksisterende)... så handler bare inn det jeg tror jeg kan mekke sammen noe av. Blir spennende om jeg kan bruke det jeg har handlet inn[8|][;)]

Skal bare pynte bordet jeg også, kjempegreit å slippe stress![:)]

Jeg har såvidt begynt å planlegge. Vi skal ikke ha det før i slutten av mai så har enda god tid. Vi blir heller ikke så mange da vi velger og kun invitere de nærmeste. Og da har vi muligheten til å ha det hjemme. Tror derfor ikke det blir sååå mye pynt enn om vi hadde hatt det i et leid lokale. Men pynt blir det jo selv om jeg ikke er den flinkeste med slik, finnes ikke kreativ [&:] så derfor veldig fint med alle tips og råd man får her inne [:)][:)]

Jeg er ferdig med bordkortene nå, og holder på å pakke inn
små pakker med hjemmelaget sjokolade [:D]
to hjerter; en melkesjokolade med puffet ris og en rosa[:D]
Den rosa er hvit sjokolade med rosa farge i [;)]
og den 3.dje er en brun bamse med rosa mage [:D]
Rosa bånd med perler til å knytte igjen med , alle får hver sin lille pose på plassen sin sammen med bordkorta !
Har rosa lys, servietter, perle hjertet til å strø bordene med og rosa "stener" til å ha i glass vaser med rosa flytelys og lys rosa Gerbera blomster som skal flyte i vannet..
Tror det blir veldig bra!! Gleder meg [:D][:D]

ORIGINAL: titta81

Jeg er ferdig med bordkortene nå, og holder på å pakke inn
små pakker med hjemmelaget sjokolade [:D]
to hjerter; en melkesjokolade med puffet ris og en rosa[:D]
Den rosa er hvit sjokolade med rosa farge i [;)]
og den 3.dje er en brun bamse med rosa mage [:D]
Rosa bånd med perler til å knytte igjen med , alle får hver sin lille pose på plassen sin sammen med bordkorta !
Har rosa lys, servietter, perle hjertet til å strø bordene med og rosa "stener" til å ha i glass vaser med rosa flytelys og lys rosa Gerbera blomster som skal flyte i vannet..
Tror det blir veldig bra!! Gleder meg [:D][:D]

Ååååå, det hørtes kost ut[:D] Har du former til sjokoladen eller? Og hvordan lager du det?

Dere må slutte å komme med så masse kule tips, kommer jo ALDRI til å bli ferdig til dåpen jeg for jeg får nye tips og ideer hele tiden jo[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp