Planlegging av bryllup:)

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
I kveld har jeg og kjæresten planlagt bryllupet:) så nå er invitasjonsteksten skrevet på pcen, denne skal skrives ut på et kjempe fint rispapir:) Infoen som skal stå i alles infohefte, som de får til middagen er klar, denne inneholder meny og oversikt over alle gjestene og hvordan vi kjenner de:) der står også et dikt som vi bruker på invitasjonene:) tipper vi kommer på mere som skal stå der:p all musikken til kirken har vi bestemt i kveld:) mannen skal spille inngangssangen til brudepikene og meg selv:) det liker jeg:)
Hjemmesiden er klar, der ligger alt av info og påmelding:)
er så gøy å planlegge:) blir så ivrig jeg:) og det er faktisk ikke så lenge igjen:)
Når sende dere ut invitasjonene til bryllupet deres?
Vi gifter oss 1. Februar, svar frist 1. Desember, så lurer på å gi ut i slutten av september/begynnelsen av oktober.. er det tidlig? :)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Tror vi sendte ut invitasjonene en 3 måneders tid før bryllupet :) med svarfrist 1 måned før :)

Veldig kjekt å planlegge bryllup! :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Høres kjekt ut å planlegge bryllup :)
Er dessverre ikke gift selv og har ingen erfaring med svartid på en slik stor livshendelse. Har ikke vært i så mange bryllup.

Jeg er ikke gift og har ikke planlagt noe selv. Men jeg skal i bryllup 27. juli, og da fikk vi invitasjonen til dette bryllupet i julen som var. Så skal vi i bryllup i slutten av august, og invitasjonen til dette fikk vi ca 10. juni. Det er to forskjellige bryllup, og bruder. Hun i det første bryllupet har planlagt i lang tid, mens paret i det andre bryllupet bestemte seg for å gifte seg nå på tidligsommeren.

Det er fint å få invitasjonen i litt god tid så man får plottet det inn i kalenderen ifht andre planer og jobb bl.a.

Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!

• Liker
Reactions: EJ
Vi sendere ut invitasjoner med julekortene, har en del som bor et stykke unna. Og vi gifta oss i juli. Svarfrist var vel satt til en med før eller noe. Var veldig kjekt at vi sendte ut invitasjoner så tidlig slik at de som bodde lengst unna kunne planlegge slik at de la opp ferien sin opp mot bryllupet :)

Vi giftet oss i oktober, sendte ut invitasjoner i juni (4mnd før) med svarfrist 1,5 mnd før.
Er sååå koselig å planlegge bryllup :D har lyst til å gjøre det igjen :) kos deg med resten av planleggingen ;)

Back
Topp