Planlegging av 1 årsdagen

x1xPrinsesseMamma09

Andre møte med forumet
Heisann [:)] Nå nærmer det seg 1 årsdag, og jeg har beynt å tenke på hvordan dette skal gjennomføres...
bør vel begynne å sende ut invitasjoner snart, men ikke før alt er klart. Jeg lurer litt på hvordan andre skal feire sin 1 årsdag? Gjester, pynting, servering osv

Hvem er du?[8|]

Jeg lagde profil idag [:)] Mamma til ei prinsesse som blir 1 år 1 oktober. Jeg fant ingen presentasjonstråd, men presenterer meg gjerne der for veteranene.

Koselig.
Bare å lage en egen presentasjonstråd det, så er det sikkert mange flere som slenger seg på.

.

Oi, det var kanskje ikke helt den responsen jeg ønsket... Men jeg er ikke noe farlig altså. Helt vanlig mamma og jente som dere... jeg kan lage en presentasjonstråd og håper på en bedre start.

Velkommen kjære du [:)][:)]

Gratulerer med prinsessa, på etterskudd [;)][:D]

Tusen takk, HøstVinterMamma !

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Velkommen kjære du [:)][:)]

Gratulerer med prinsessa, på etterskudd [;)][:D]

Når har snuppa di bursdag? [:)]
Spennende tid vi har i møte med 1-årsdagsfeiringer[:)]

ORIGINAL: PrinsesseMamma09

Oi, det var kanskje ikke helt den responsen jeg ønsket... Men jeg er ikke noe farlig altså. Helt vanlig mamma og jente som dere... jeg kan lage en presentasjonstråd og håper på en bedre start.

Uff, nå som jeg "kjenner" deg fikk jeg helt vondt av denne velkomsten du fikk. Men har sine grunner altså, finnes folk som har som favoritthobby å bølle rundt på babyverden. Trist, men sant[8D]

Her er det bare en fin gjeng med mammaer[:)]

Vi skal ha kaker, hot dog og kaffe og brus. Ca 30 gjester.

Besøk med barselgruppa dagen etter. 4 mødre og 4 barn

Vi skal bare ha vanlig kakebesøk med nærmeste familie, regner jeg med. Blir ingen formell invitasjon og ikke noe særlig overdådig pynting [8D]

Ellers var det litt av en respons du fikk her ja... [8|] Veldig unødvendig, skal man virkelig være nødt til å prensentere seg med alder, familieinfo og diverse bare for å kunne spørre et uskyldig bursdagsspørsmål? Er ikke dette et anonymt forum...?

Vi skal "bare" ha familieselskap. Tenkte jeg skulle lage en bamsesjokoladekake til han, får se hva jeg får til[;)] Og Sander skal få smake sjokoladekake for første gang...gleder meg litt til å se responsen[:)]

Velkommen skal du være til oktoberforum[:)] Jo flere,jo bedre[;)]

ORIGINAL: Guttaogmeg

Uff, nå som jeg "kjenner" deg fikk jeg helt vondt av denne velkomsten du fikk. Men har sine grunner altså, finnes folk som har som favoritthobby å bølle rundt på babyverden. Trist, men sant[8D]

Huff, var ikke menigen at du skulle føle deg uvelkommen[:(]  Men er sant som guttaogmeg sier, vi er igrunn en fin gjeng her inne, og velkommen skal du selvsagt være.[:)]

Heisann, det går helt fint ! Ja, dessverre er det mye rart omkring i verden... [&:]
Men tror nok det vil bli trivelig her ja! Vi har jo alle det største i livet tilfelles, nemlig barna våre     Koselig bilde du har !

Vi kom over så søte invitasjoner vi bare måtte kjøpe, så vi inviterer familien og faddere til ettårsbursdag samtidig (ca 20 stk, men garantert noen det ikke passer for). Det blir bløte-bamsekake, oreoiskake og påsmurte rundstykker. Da dekker vi langbord, bretter olebrumservietter og blåser opp ballonger. Her skal det feires! [:)]

Her er det søren meg bare 2 uker til 1-års dagen
Her blir det stille og rolig feiring med kun det nærmeste av familie til stede. Ser ikke helt poenget med et stort selskap.
Har bestilt bursdagskake, og så skal jeg bake ett-eller-anna.

Har tenkt å lage invitasjoner, ikke helt bestemt meg ennå.

ORIGINAL: linko

Huff, var ikke menigen at du skulle føle deg uvelkommen[:(]  Men er sant som guttaogmeg sier, vi er igrunn en fin gjeng her inne, og velkommen skal du selvsagt være.[:)]

Nå fikk jeg ikke med meg hva slags respons du fikk, da folk har sletta innleggene sine, men her er du jo da hjertelig velkommen! Men fikk ikke så kjempegod respons jeg heller med en gang jeg kom "hit", men kommer seg fort! [:)] Men det tror jeg nok du har forstått nå!

Men må le så likt nick du har hu som laga skikkelig kvalme![:D] Så likt at hu hadde vært dum om hu hadde kommet tilbake med et slikt ett.... [;)]

ORIGINAL: Almasmamma

ORIGINAL: linko

Nå fikk jeg ikke med meg hva slags respons du fikk, da folk har sletta innleggene sine, men her er du jo da hjertelig velkommen! Men fikk ikke så kjempegod respons jeg heller med en gang jeg kom "hit", men kommer seg fort! [:)] Men det tror jeg nok du har forstått nå!

Men må le så likt nick du har hu som laga skikkelig kvalme![:D] Så likt at hu hadde vært dum om hu hadde kommet tilbake med et slikt ett.... [;)]

Hadde igrunn ikke trengt å slette innlegget mitt[:)] Skrev mistenkelig..............

For å svare på spørsmålet ditt, så skal vi bare ha den helt nærmeste slekta i bursdagsselskap, og venner med barn på "resteselskap". Blir ca 20 i selskapet først, venner er jeg ikke helt sikker på...

Blir ikke noe voldsomt, men taco til mat sannsynligvis og bare helt enkle kaker. Egen kake til Alma som hun kan grise med/spise [:)]

Back
Topp