Planlegger prøving og trenger passende vogn

Tror nok man kan belage seg på godt over 10 000kr. Etter hva jeg har lest så ville den ligge på ca 10 000kr i utlandet, så da blir den jo noe dyrer her til lands.

ønsker4mann skrev:
Tror nok man kan belage seg på godt over 10 000kr. Etter hva jeg har lest så ville den ligge på ca 10 000kr i utlandet, så da blir den jo noe dyrer her til lands.

Det var det jeg regnet med.. Forferdelig pris !

jeg vil anbefalle carena double swing :) en super vogn som ikke koster mer enn 4000 :) vi trille snuppa til bhg kvar dag, ca 20 min kvar vei, og er super fornøyd med vognen :) har den nyaste med lufthjul :)

*HelloKitty* skrev:
jeg vil anbefalle carena double swing :) en super vogn som ikke koster mer enn 4000 :) vi trille snuppa til bhg kvar dag, ca 20 min kvar vei, og er super fornøyd med vognen :) har den nyaste med lufthjul :)

Har carena swing her til mini og jeg er ikke over gjennomsnittet fornøyd med den.... Men vet du om double swing er bedre ? Synes den jeg har er ustødig og litt "raklete"..
Prisen er veldig fin, det skal være sikkert :)

Vi har TFK Twinner Twist Duo og er superfornøyd! Eneste jeg ikke liker er regntrekket fordi det er så tett(spesielt når det er en bag på, for klarer ikke finne et uoriginalt alternativ til en vogn med bag og sittedel hver sin vei).

Bugaboo Donkey koster i ca 9000 hvis du bestiller den fra usa. Men når den kommer til norge vil den nok koste mye mer. Vi skal kjøpe Bumbleride Indie Twin med en babybag. Veldig populær i usa. Med frakt og det hele vil den koste i underkant av 6000 :)
Her er et bilde :)

TreTette skrev:
Bugaboo Donkey koster i ca 9000 hvis du bestiller den fra usa. Men når den kommer til norge vil den nok koste mye mer. Vi skal kjøpe Bumbleride Indie Twin med en babybag. Veldig populær i usa. Med frakt og det hele vil den koste i underkant av 6000 :)
Her er et bilde :)

Oi, den så ålreit ut! Likte at den hadde store og gode hjul!!

Sitter og kikker og har egentlig funnet to jeg liker veldig godt.. Men jeg er fan av regulerbart fotbrett, så jeg får se... Men det er disse jeg vurderer:

Easywalker duo plus

Teutiona team cosmo HB

Vi vurderte også EasyWalker. Men etter å hatt vogn uten fotbrett en stund, kjenner jeg at jeg savner det..

TreTette skrev:
Vi vurderte også EasyWalker. Men etter å hatt vogn uten fotbrett en stund, kjenner jeg at jeg savner det..

Enig! Med teutionaen har fotbrett :)

Back
Topp