Planlegger nr. 2 jeg da... ;)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Ikke helt enda altså. Men har en plan. Jeg tenker juni/juli. [:)]Da begynner jeg! Vi har jo vanskelig for å få barn sies det, så denne gangen skal jeg ikke si fra til sambo. For når han begynner å stresse med at det kanskje ikke går tar jeg det til meg. Jeg mener at mye ligger i psyken når det gjelder slike ting.
- Forrige prøverunde sa jeg at jeg kom til å bli gravid rett før prøverør, og uka før satt det en liten spire gitt[:D], etter prøving i over 1 år.

Gleder meg til å forhåpentligvis kunne overraske han[:D] Jeg har sagt jeg vil vente en stund til,men han vil vi skal begynne med en gang.  Kanskje jeg skal late som jeg går på pilla også[:D]

Noen fler som tenker å holde meg med selskap til våren?[:D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

kjempefristende, men her er det nå 3 gutter...kunne jo tenkt meg en jente da, men er jo ikke mulig å velge liksom...å skal vi få fler, må vi bytte til større biler, større hus osv så da er vi egentlig enige om at nå er det nok (...selvom jeg egentlig vil ha en til[&:])

Jeg vil også ha en jente neste gang[8|], men får nok en gutt[;)] Ulf er ren guttefamilie, og jeg er ren jentefamilie. Og når en først har fått en gutt så tror jeg vi bare vil få gutter... [:)]

Du får jobbe litt med mannen din[;)]Kanskje han lar seg friste til å prøve å få en liten prinsesse[;)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

kjempefristende, men her er det nå 3 gutter...kunne jo tenkt meg en jente da, men er jo ikke mulig å velge liksom...å skal vi få fler, må vi bytte til større biler, større hus osv så da er vi egentlig enige om at nå er det nok (...selvom jeg egentlig vil ha en til[&:])

JEG HAR OGSÅ 3 GUTTER....HVA ER ALDEREN PÅ DINE..???
MINE ER 7 & 5 +  LILLE GUTT DA.
KUNNE OGSÅ TENKT MEG EN LITEN PRINSESSE, MEN DET SER DÅRLIG UT....DET FÅR HOLDE MED DISSE PRINSENE SIDEN DET IKKE BLE NOE PRINSESSE NÅ!
SKAL VEDDE PÅ AT NR.4 OGSÅ HADDE BLITT GUTT - SÅ DA FÅR VI NOK STOPPE HER....
LYKKE TIL - TIL DEG SEBASTIANS`MAMMA 

Ønsker dere alle lykke til som vil ha flere [;)]. Vi er ferdige [:)]

Nå tror jeg at vi har nok unger. Vi har 4. Jenter på 10 og 7. Gutt på snart 3, oglille Thea Kristine. Til uka skal jeg til legen å sette inn spiral så her blir det nok ikke fler. Ønsker deg lykke til og håper det klagger fort for deg nå da.[:)]

Vi har egentlig bestemt oss for at to er nok, men man skal jo aldri si aldri! Besteforeldrene mener absolutt at vi bør få flere, he he. Men skulle vi få lyst på èn til så måtte det blitt en atpåklatt[:)] Som bondekone sier så er det slitsomt nok med to tette! Så lykke til til alle dere som snart skal prøve på nestemann!!

Back
Topp