Planlegger dåpen til neste helg :D

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg sitter å surfer på nette, har bestilt en del pynt som ha kommet i posten :D men må til byen i slutten av uka og handle inn mat å den siste pynten :)

Så blir det vell bra :)

Vi blir ca 25 stk, med 5 barn :)

Jeg hadde tenkt å kjøpe svinesteik og ha poteter å grønnsaker til middag for det blir ikke så himmla dyrt :P også blir det kaker til kaffen :)

Også skal jeg lage cupcakes for første gang, det kan bli spennende :D

Her er pynten jeg har kjøpt foreløbi, skal dra å bestille blomster i morgen :)

dsc0070mb.jpg

Her er en av de pittesmå pynterosene jeg har kjøpt :) Lurer på hva jeg skal bruke de til :P

dsc0071jb.jpg

Så fint! Du kan jo lime de små rosene på bordkort. Eller strø de utover bordet bare ;-)

Sent from my ST25i using BV Forum

vurderte å kansje feste de på te lysa eller kubelys :) får se :)

Dette ser lovende ut :) Regner med du legger ut bilder fra den store dagen etter hvert ;) Gleder meg til å se!
Her blir alle pynterester brukt til scrapbooking :D

Så fine pynteting du har kjøpt;) Maten hørtes kjempegod ut den:D Gleder meg til og se bilder:D:D

Jeg gleder meg til å bli ferdig kjenner jeg :P det går snart i surr i hode mitt kjenner jeg :P blir sikkert bedre når jeg får ting litt mer på plass :)

Det er mye å tenke på ja. Og litt mye styr når man nettopp har hatt jula å styre med også. Men det går så bra så, skal du se! :D Ser ut som du har kommet godt i gang, i alle fall! :) Lykke til! :)
Glad det er vel overstått for vår del! ;) Syns det ble litt brått etter fødselen, hadde liksom knapt fått hodet over vannet, følte jeg, men så hadde jo vi dåp for 2 mnd siden :p

Oij, da var ikke vesleguttn stor :-P men jeg kunne av og til også tenkt meg å hatt dåpen tidligere, men dt er litt vanskelig å planlegge, siden samboern er på jobb annenhvær mnd :-P

Sent from my LT26w using BV Forum

Må nok begynne å planlegge mer jeg også. Vi skal ha dåp 19/01. Har lokale i orden, men må ordne mat, drikke og kaker/kaffe.

De blomstene blir nok veldig fine på lysene! =)
Så koselig med forberedelser!

ja det er koslig men slitsomt også, føler at jeg ikke har helt kontroll enda :P

Så masse fint:-)
Jeg kjenner jeg ikke orker å bestemme meg når eller om vi skal ha navnefest enda hehe;-)
Masse lykke til, håper og gleder meg til å se bilder:-)

Synes det er veldig gøy og styre og stelle m pynteting og kaker ikke minst, men nå er jeg jaggu meg glad for og være ferdig:)

Her er lysene :D Ble fornøyd, siden jeg ikke er så kreativ egentlig :P

dsc0078jn.jpg

Skikkelig fine :flower

Takk :D det syns jeg også, om jeg må si det selv :P

De blei kjempefine:D:D:D:D Flink du er:p Øvelse gjør mester vettu:p

Oij, da var ikke vesleguttn stor :p men jeg kunne av og til også tenkt meg å hatt dåpen tidligere, men dt er litt vanskelig å planlegge, siden samboern er på jobb annenhvær mnd :p

Sent from my LT26w using BV Forum

Han var ikke store enden da vi bar ham til dåpen, men han var plenty tung nok likevel ;) hehe

Så fine lysene dine ble! :D Er gøy å pynte!

Back
Topp