planlegger å bli gravid igjen?

fryff

Betatt av forumet
Noen som planlegger å bli gravid igjen snart?

vil bli gravid igjen når david er ca 2 år...

Her skal vi starte opp igjen neste høst..[;)]

er ting som nå på en måte så blir det en til om 5-6 år..litt lenge til ja,hehe..

Vi blir mest sansynelig å starte prøvinga igjen når goklompen e fylt 1 år[:D] 

vi starter opp igjen neste sommer[:D] men vi er litt uforsiktige iforhold til prevansjon allerede nå, så blir vi gravide nå ved et lite "uhell", så blir det ny baby[:D]

kryssa av på 1-2 år.. men 0-1 passe kanskje bedre allikevel..? Når Leah er litt over året vil vi begynne å prøve at.. starter vel på i april igjen da, slik at det blir januarbaby om det klaffer på første.. februar/mars er jo fine tider å få på, da! :)

Har lyst på en august/september bebis neste gang jeg..[;)] Så da får vi vente og se da..[:D]

Tar det som det kommer jeg. tusta mi er så grei at en til er bare kos. Har ikke hatt en eneste våkennatt faktisk. Så jeg har vært heldig. SYnes det var herlig å¨gå gravid og å bli mamma så er klar for fler jeg=)

Jeg GLEEEEDER meg til nestemann, men sambo har jo også et ord med i laget, og vi er vel igrunnen enig at det er ok med 4-5 års aldersforskjell. Venner får de jo uansett, gjennom barnehage/skole, men et ekstra par foreldre er det jo verre med...[8|] Vil ha god tid til barna våre vi, selvom jeg ikke syns det hadde gjort noe med en til snart... [;)] Too late nå iallefall, for spiralen er på plass! [:D]

Back
Topp