Planlegge fremtidig innkjøp til baby

Cinzia

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Er det flere her som planlegger innredning til barnerom og alt annet som skal kjøpes inn.
Har brukt utallige timer på å se hva som finnes på nett og å drømme om hvordan barnerom skal bli. Hvilken barnevogn jeg vil ha og hvilke ekstra dubeditter jeg ønsker å kjøpe.

Bland annet har jeg kommet frem til at jeg vil ha et babynest.

Stresser ikke med babyrom da babyen skal sove hos oss det første året:) Men hvis det skulle bli jente så har vi allerede ett rosa soverom som er niesa våres rom når ho er her:)
Men jeg har bestemt meg for hvilken vogn vi skal ha da❤ Og i dag har jeg vært å hentet ett stellebord som skulle gis bort på finn:) Også får jeg låne babynestet til venninna mi:) Driver å ser på bilstoler da jeg tenker å kjøpe når det blir salg mot jul/nyttår. Må bare finne ut hva som passer i mellom 2 beltestoler.. Kan bli vanskelig da jeg veit at det ikke er all verden av plass bak men jeg har fått plass til en axikid minikid i mellom beltestolene så tenker at det finnes nok noe som passer:) Har også vippestol som jeg skal finne fram. Har også allerede funnet fram klærne etter gutta og sortert litt og lagt i forskjellige bokser. og driver å ommøblerer inne på vårt soverom for å etterhvert få plass til vugga. Så har mange planer i hodet og koser meg veldig med det Og greit å få kjøpt inn ting underveis for ting blir fort dyrt etterhvert..

Med de to første var babyrommet klart lenge før, selv om de ikke ble flyttet på eget rom før de var 5/6mnd, denne gangen venter vi kanskje med å gjøre klart rom til ungen skal over på eget rom :)

Vi venter nok med barnerommet. Bruker det rommet som gjesterom nå, og babyen blir nok uansett å sove inne hos oss det første året. Flyttet i fjor, og i første omgang må vi få pusset opp storebror sitt rom tenker jeg :) Men husker jeg klødde veldig etter å ordne klart rommet tidlig da jeg ventet førstemann [emoji173]️

Her skal babyen bo på samme rom som storesøster, og arve de samme klare, den samme vognen og de samme lekene. Så her blir det kjedelig med innkjøp altså :) litt kjipt egentlig, det er jo koselige å kjøpe babyting, men vi har så mye at det absolutt ikke er behov for noe nytt :love2

Kjøpe noe kommer jeg ikke til å gjøre før feb-mars. Synes bare det er så utrolig koselig å sitte å titte på hva som finnes av nyttige ting og dilldall. :love7
Da dette er førstemann så har vi ingenting i hus fra før.

Har sett litt på vogn og bilstol og litt andre ting. Er litt klar på hva jeg skal kjøpe men blir ikke å kjøpe noe enda. Vi driver med oppussing av kjøkken og spisestue nå også badet etter jul så barnerom får komme etter det igjen. Men tenker jo på ting og planlegger litt oppi hodet :)

Selvom baby ikke skal bruke rommet sitt det første året så er jeg sånn at det må være klart til fødsel, absolutt ikke nødvendig sånn rent praktisk, men veldig nødvendig i mitt hode. Har foreløpig laget meg en handlekurv på babyshop som for øyeblikket ligger på 6000,- [emoji85] uten seng som vi også trenger. Har kjøpt Leandervugge og bedsidecrib, har sjal og vogn fra før, og en del klær om det skulle bli gutt. Så må vi ha en bilstol. Sikkert mye annet også [emoji23]

Er det flere her som planlegger innredning til barnerom og alt annet som skal kjøpes inn.
Har brukt utallige timer på å se hva som finnes på nett og å drømme om hvordan barnerom skal bli. Hvilken barnevogn jeg vil ha og hvilke ekstra dubeditter jeg ønsker å kjøpe.

Bland annet har jeg kommet frem til at jeg vil ha et babynest.
Vi har ikke barnerom/ikke plass til sistemann... så vet ikke helt hva vi gjør m det enda ;-)

Babyrom har vi ikke da vi egentlig har ett rom for lite til de vi har nå hehe... to av de er vare hos oss annenhver helg da, så de deler rom. Planen er å lage rom i kjelleren til eldste etter hvert. Så deler mini med min tenker jeg. Eller yngste helgependler.

Vi skal kjøpe barnevogn nå, om det ikke skulle være gå veien så tar vi bare vare på vogna.
Mest pga at vi fant vogn og bilstol pakke til en veldig gunstig pris:)

Barnerommet er under oppussing om dagen, men det har stått på planen en stund at det rommet skulle pusses opp sammen med gangen vår.

Bortsett fra det så er ingenting planlagt, og vi kommer ikke til å kjøpe noe, i det minste store ting, før etter nyttår. :)

Back
Topp