• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Planlagt??

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Var det planlagt for dere å bli gravide? Vi hadde ikke vert sammen mer enn 4 mnd vi da vi ble gravide, så det var IKKE planen for å si det sånn.. Men var aldri i tvil om at vi skulle gjennomføre det da.. [:D]
Jeg har diagnose pcos, så jeg var innstilt på at vi kanskje måtte ha hjelp en gang for å bli gravide.. Hadde snakka med legen min om det da.. Men så blei jeg altså gravid likevel.. [:D]

Her var det planlagt. Vi bestemte i høst at vi skulle begynne å prøve i mars-april i år. I desember fridde G og da sa han at han ikke ønsket å vente lenger med prøvingen, så jeg sluttet på pillen med en gang... Hadde regnet med å prøve i minimum et halvt år, men allerede en måned etterpå testet jeg positivt! [:D]

Førstejenta var ikke planlagt.... gikk på pillen...
Andrejenta var planlagt, og jeg ble gravid allerede måneden etter jeg tok ut hormonspiralen.
Jente nr. 3 er også planlagt da...
Men når siste-frøken kommer, da er det nok. Stakkars mann, vi må jo tenke litt på han og,
kan jo til tider bli slitsomt med 4 jenter i huset da (inkludert meg da...).
Glad jeg ikke er mann[:D].

Var ikke planlagt her nei, gikk på pillen...
Men barnet er hjertlig velkommen nå:)
Vi gleder oss begge to

Her var det for så vidt planlagt, men vi hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort.
Sluttet på pillen sist i november og testet positivt i begynnelsen av januar

ORIGINAL: Siska

Her var det for så vidt planlagt, men vi hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort.
Sluttet på pillen sist i november og testet positivt i begynnelsen av januar

Ganske likt som meg det da Siska... jeg tok siste pille 3. desember, og barnet mitt ble unnfanget på første nyttårsdag... Jeg hadde gått på pillen i over 12 år, så vi var forberedt på at det skulle ta fra 6-12 måneder... eller mer

Planlagt og planlagt... Er ikke så enkelt å planlegge slike ting fant vi ut.
Det tok oss over 6 år, uttallige prøver, alternative behandlinger, hormoner og prøverørsforsøk før vi nå endelig er gravide. Er kjempetakknemlig og overlykkelig over å ha en liten i magen og for at vi skal få lov til å bli foreldre. Håper og hva jeg kan for at det skal gå bra med alle oss gravide her inne og at alle tusener av prøvere der ute i vårt langstrakte land skal lykkes og få sine etterlengtede barn.

fra Lara

Var planlagt hos oss ja. 
Vi har slitt veldig for å få det til men vi fikk det til skikkelig til slutt.
Ble gravid ganske raskt etter vi bestemte oss for å prøve, men det endte i en spontanabort i uke 8. Etter det var hormonene mine i skikkelig ulage og årene gikk. 3 år gikk det før vi fikk det til igjen.

Var planlagt hos oss ja. Bestemte oss i oktober og sluttet med p-pillen i slutten av oktober. Allerede julaften testet jeg positivt [:)] Vi hadde nok trodd det ville ta litt lengre tid, men er kjempeglad og gleder oss til å møte bebbis. Vi har vært sammen i 7 år til julen og er klar for en liten en nå[:)]

første barnet var alt annet enn planlagt, kom som et sjokk, hadde bare vært sammen i 6 mnd, og det med prevensjon. Men etter at vi hadde summet oss litt var vi kjempeglade, og hun kom også i september, vi får visst bare til septemberbarn.
Denne gangen hadde vi planlagt, brukte ikke prevenjon, og sa at vi fikk se når det skjedde, og om det kom til å skje noe....og på julaften sa det pang, en liten juleengel er på vei.....[:D][:D][:D]

Her var det planlagt ja....prøvde fra august til januar før den satt...og gleden stod i taket når det endelig klaffet!!

var redd for at jeg ikke funket helt siden jeg ikke hadde mensen i hele den perioden...men jammen satt spiren gitt!

M

Her var det planlagt..! Tok litt tid, prøvde fra juni (05) frem til det klaffet,
men jamen nå sitter vi her [:)] 
Siste tia vart det sån "det skjer når det skjer, (om det skjer), jeg driter i det nå!"
Er så HAAAPPPYYY for at det har gått greit [:D]

Planlagt var det, ja. Sluttet med prev. før jul, så "satt den" første uka i januar [:)] Det gikk altså fort for oss, og det er vi veldig takknemmelige for. Tror vi fikk litt "kick" av tanken på at det kunne bli barn også, så vi koste nok litt mer enn vanlig disse ukene...[;)]

Back
Topp