Planlagt?

Olive76

Forumet er livet
Husker ikke om det har vært en tråd om dette tidligere. Men nå er der en her (Har jo planer om å lave lidt liv[:D])

Er graviditeten deres planlagt?

For min del sluttet jeg med p-piller.Og vet at kvinnene i min familie blir gravide på et blunk. Og det gjorde jeg også. Var lidt overrasket over at det var så enkelt. Men hurra. Her sitter jeg med mage og er glad[:)]

ORIGINAL: Twini

Planlagt i lengre tid kan du si[:D]. Prøvde i to år, før jeg fikk pergo og det klaffet!

Så fint at det klaffet. Tenker inn imellom at verden er urettferdig når noen skal streve i mange år og andre bare får det til uten videre.

....Og så føler jeg meg lille og ydmyg og meget taknemlig[:)]

var sånn halveis planlagt.. sluttet på pillen, fordi jeg ble så syk av de også tenkte vi at skjer det så skjer det..[:D]
klem

Her var det ikke planlagt! Men vi gleder oss jo veldig for det.. [:D]

sluttet på p-pillen i slutten av november.positiv test i januar[:D]JIPPI!!Hadde ALDRIII trodd d skulle gå så fort..Tenkte at det faktisk ikke er en selvfølge å bli gravid,hadde nesten innstilt meg på at det ikke var sikkert d gikk...hehe.Men HELDIGVIS gjorde det det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

denne gangen var det planlagt, trodde aldri det skulle klaffe, for det gikk såååååå lang tid (6 mnd)[:D][:D][:D][:D]Men nummer en var alt annet en planlagt, da fikk vi litt sjokk ja, men var veldig glade etter to uker!!!

slutta på pilla ( hadde mye hormonelle problemer med den) så vi viste jo at det kunne skje, men trodde vel ikke helt det da[:)] plutselig var jeg gravid hehe...

Vi hadde planlagt det ja. Sluttet med P-piller i august, og ble gravid i januar!!

Hurra, hurra!! Er så glad for at det klaffet!!

Klem, M

her var det planlagt - sluttet på pillen 3. desember og trodde kanskje vi skulle klare det til sommeren (hvor vi også planla å gifte oss)... spiren satt 1. januar, så bryllupet er utsatt til neste sommer [:D]

Måtte også slutte på pilla pga hormonforstyrrelser, og da tenkte vi at skjer det så skjer det... Så bestemte vi oss for å satse på "sikkre" perioder frem til april ca.. Joda, så sikker var desember[8D] Hehe, men vi gleder oss veldig, og barn var jo uansett planlagt, bare ikke akkurat når[:D] 

HEr var de sann halvveis planlagt..brukte ingen prevansjon..kun hoppe av i svingen[:D]..så en dag i desember bestemte vi oss for å ikkje jer det.."leve litt risikabelt" å jammen meg blei ej gravid[;)]..men var jo kjempekosli d da!!

her var d ikke planlagt..
brukte p-sprøyta..
men oppdaget jo etterhvert (2åen halv måned[:)]) at jeg var gravid..
men das fikk jeg meg ikke til å ta abort..
å barnet er meget velkomment[:D]
men jeg er gla d skjedde da iaf forde om det ikke var planlagt[:D][;)]

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 21 år. Dette var ikke en planlagt graviditet, da jeg gikk på p-piller.
Ble gravid til tross for riktig bruk av pillen... hadde ingen magetrøbbel, oppkast eller glemte piller.
Så da lærte jeg at p-piller ikke passer min kropp. Men den lille var iallefall hjertelig velkommen etter at vi kom oss over det verste sjokket. Og etter første graviditet fikk jeg satt inn hormonspiral (dobbel sikkerhet[:D], og det fungerte flott).
Nr. 2 var så absolutt planlagt, men ble raskere gravid enn beregnet. Hadde hørt at det kan ta tid å bli gravid etter å ha brukt hormonspiral. Men bare måneden etterpå var jeg gravid igjen!
Nr. 3 er også sååå planlagt! Da nr. 2 var 3 måneder begynte vi å prøve på nytt, ble gravid igjen da minsten var 6. mnd. , men mistet i uke 11. Ventet så en måned før vi prøvde på nytt. Og det føltes som en eviget til det da klaffet igjen (selv om det bare tok to måneder). Denne gangen ser det ut til å
gå bra, heldigvis!

ORIGINAL: feliz

sluttet på p-pillen i slutten av november.positiv test i januar[:D]JIPPI!!Hadde ALDRIII trodd d skulle gå så fort..Tenkte at det faktisk ikke er en selvfølge å bli gravid,hadde nesten innstilt meg på at det ikke var sikkert d gikk...hehe.Men HELDIGVIS gjorde det det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Signerer [8|]

var planlagt sist gang, men denne gangen var det ikke planlagt i det hele tatt.glemte pilla i to dager....å jeg dro til legen med halsbetennelse å kom ut med halsbetennelse og bolle i ovnen [:D]

Var planlagt ja, sluttet med p-pillen i slutten av oktober og testet positivt 24.desember. Vi hadde endel ting som tilsa at det kanskje kunne bli vanskelig å bli gravid, men den gang ei. Vi er kjempeglad for det og gleder oss til å møte små'n [:)]

Dette var planlagt ja..! Gleder meg så masse [:D]
Tok ganske så lang tid da, begynnte å prøve i juni (05) da...
Hadde siste mens 28e november..
Så denne lille prinsessen er veldig etterlengtet..!

Babyen var ikke planlagt , men hjertelig velkommen.
Vi hadde snakket på at vi skulle få barn vinteren/våren 2007.
Så den kom litt før tiden men det gjør jo ingen ting [:)]

Back
Topp