Planlagt?

schnuppa

Forumet er livet
Her er et spørsmål til alle juli mammaene.
Var dette svangerskapet planlagt?

For vår del var det høyst planlagt. Begge gangene. [:D]

Hva med dere?

JA, veldig planlagt og veldig ønskelig [:D]

heia[:D] vår spire er veldig planlagt[:D][:D] 

Vi holdt på uten prevansjon i nesten 2 år før den satt nå. Hvor lenge prøvde dere Kosejenta? [:)]

Ja, knerten er planlagt og høyt ønska [:D]

Både og ....... det gikk bare litt fort[:D]
Ble gravid på en to tre[:D][:D]

Planlagt ja[:)][:)][:)], men det tok nesten 1 år å bli gravid etter prevansjonslutt.....begge gangene.

Første gang var over hode ikke planlagt men denne gangen var det nøye planlagt[;)]

Veldig planlagt, men veldig lite forventet... Etter to års prøving slutter man på et tidspunkt å "planlegge" og overraskelsen var VELDIG stor når det faktisk var en gravi-test som viste to streker. VELDIG etterlengtet kan man si [:D]

ÅÅÅ håper alt går bra videre. Lykke til klem fra meg

Vår lille baby er planlagt, men at det skulle gå så fort hadde vi ikke forventet.
3 månder etter p-pille slutt så var det 2 røde streker på grav-testen[:D]

det var så absolutt planlagt her hos oss[:D] vi brukte 9 mnd på å få det til vi..... 

her var det også veldig planlagt!!Vi prøvde i 15 mnd før det plutselig dukket opp to blå streker...Og det kom som en ganske stor overraskelse [:D]
så nå ser vi virkelig frem til juli [:D]

vi hadde prata litt om baby, men ikke planlagt det AKKURAT nå,
men når det skjedde så var det jo ikke noe mer å tenke på![:D]
BARE GLEDE!

Nr 1 var ikke planlagt i det hele tatt, men det er denne. Det gikk bare alt for fort. Planen var å begynne å prøve nå etter jul, skulle jo være uten hormoner i kroppen og slutta med p-piller i slutten av august. Hadde bare en mens etter at jeg sluttet på p-piller. Synes det var alt for lite, men nå får vi 2 sommerbarn (har termin 3 dager etter eldstemann), og det blir jo fint.
Håper bare ikke sommeren blir like varm som forrige gang jeg gikk høygravid...

Vår tingeling var forsåvidt planlagt, men høyst uventet. Tok ut p-pinnen i juli [:)]
jeg trodde det det skulle ta mye lenger tid, siden jeg har pcos. Derfor hadde vi planlagt bryllup den 5/8, men nå blir den dagen utsatt til neste år i stedet[:D]
Mirakler skjer og selv etter mange blødninger og 5 ul er det fremdeles liv som vokser, og jeg gleder meg til å se fremgangen på neste ul[:)]

IKKE planlagt i det hele tatt!
Men når første sjokket har gitt seg er det en DEILIG følelse og være gravid igjen!!!!

Vår var planlagt, men jeg hadde ikke regna med at det skulle gå så fort og lett! Planen var å få barn en eller annen gang i løpet av 2006, men det funka nesten med en gang, vips! [:D] Jeg pleier ofte å ha vanvittig flaks med ting, så dette er vel nok et eksempel! [;)]

Back
Topp