Planlagt?

Cahaal

Gift med forumet
Er spira planlagt eller kom graviditeten som en overraskelse? Her var det ikke planlagt & jeg er heller ikke sammen med barnefaren..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Planlagt :) men litt sjokkert over kor fort eg ble gravid siden d tok 3 år sist gang..

babyjente 27 Juli ♡
 
Her var det en hyggelig overraskelse!:) Ønsket men hadde ikke trodd det skulle skje så fort/nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei det var ikke planlagt, men heller ikke overraskende! Jeg klarer visst alltid å bli gravid når jeg skal gjøre et bytte i prevensjonsmidler..! Litt komisk egentlig at jeg aldri "lærer" så jeg foreslo for samboer at vi skulle si til folk det var planlagt, for jeg høres vel litt tett ut når jeg en flokk med uplanlagte barn.. Men, jeg er overglad :) er ikke så fryktelig lenge siden sist så jeg har enda alle de gode tingene friskt i minne, samt at jeg er forberedt på de litt mindre gode;) mest glad er jeg for at jeg har fortrengt fødselssmertene :p


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Delvis planlagt..Hadde en kjemisk graviditet i feb som gikk galt (den var ikke planlagt) etter den ble d i grunn en skuffelse så ble enige om at vi skulle skje hva som skjer..Nå er jeg gravid igjen å håper at d går bra denne gangen:)
 
Veldig etterlengtet og planlagt! 2pp denne gang, sist ble det på 1pp


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig planlagt. Prøvd i to år denne gangen. Har ei jente som ble to år i januar. Vi starta prøvinga veldig kort tid etter da vi visste at sjansene ville være mindre jo lenger vi venta. Har lave eggreserver.
 
Veldig planlagt. Prøvd i to år denne gangen. Har ei jente som ble to år i januar. Vi starta prøvinga veldig kort tid etter da vi visste at sjansene ville være mindre jo lenger vi venta. Har lave eggreserver.
Uff, må være kjipt å ha det hengende over seg, men så ekstra gøy at det klaffa nå da etter så lang tid :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja det er så kjedelig når folk som starta prøvinga etter deg rekker og bli gravide og føde før man har sett noe spor til positiv test selv.. Men endelig er det vår tur også :D svigerinna mi skal ha en mnd før meg, så det blir moro å gå gravide sammen :)
 
Ja det er så kjedelig når folk som starta prøvinga etter deg rekker og bli gravide og føde før man har sett noe spor til positiv test selv.. Men endelig er det vår tur også :D svigerinna mi skal ha en mnd før meg, så det blir moro å gå gravide sammen :)
Så koselig :) :) siden du har hatt sånn innsetting, da får du vel sånn tidlig ultralyd? Når skal du? Jeg hadde dødd av spenning hvis det hadde vært en mulighet for at det var to der inne :D
 
Planlagt her. :) prøvd siden juli. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så koselig :) :) siden du har hatt sånn innsetting, da får du vel sånn tidlig ultralyd? Når skal du? Jeg hadde dødd av spenning hvis det hadde vært en mulighet for at det var to der inne :D
Jeg får tidlig ul i uke 7! Håper vi får den i lilleuka før påske da, er 7 uker den tirsdagen ;) formen min sier meg at det er to ;) men kan vel ikke vite, blir superspennende!!
 
Planlagt :)
Tok 10pp. Hatt 2 SA og en kjemisk på de 10 pp'ene. Vi sliter heldigvis ikke med å befrukte egg, men det er en fattig trøst når jeg ikke klarer holde på de.
Men denne gang har jeg en god følelse på at det går bra. Tenker hvertfall kun positive tanker :)

Men det hele startet med en veldig uplanlagt graviditet. Vi var ferdig med barn, 100% sikkert. Så ble jeg visst gravid, vi var enig i å ta abort, men jeg hadde en sterk følelse på at jeg kom til å miste så ville vente å se det litt ann. Kjente på tanken på et barn til og da jeg mista ble jeg kjempe kjempe lei meg. Gråt masse og kunne ikke se babyer før tårene trillet.
Mannen ville ikke ha en til, hvertfall ikke da. Han ba meg gi han 1 år så skulle han vurdere det da.
Ett par uker etterpå sa han plutselig til meg: "Du må slutte å røyke"
Hvorfor det sa jeg.
"For du skal bli gravid".
Plutsrlig vat han klar, og nå er han like giret som meg. Han har allerede funnet navn han :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Last edited:
Planlagt :) Selv om jeg aldri hadde trodd at jeg skulle bli så raskt gravid :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Planlagt og ønsket i over 2 år :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Planlagt :)

(Hei forresten, melder meg inn her jeg også )
 
Litt grå sone egentlig. Har en diagnose som gjør det vanskelig for meg å bli gravid. Siden jeg fikk vite det har jeg ikke brukt prevensjon. Det tokk 3.5 år forrige gang å bli gravid, så vi tokk ikke sjansen på å bruke prevensjon etter fødselen. Tokk 15 mnd før første menstruasjon, og nå når jeg ventet på den 3. mensen kom en positiv test i istedenfor :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp