Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, må være kjipt å ha det hengende over seg, men så ekstra gøy at det klaffa nå da etter så lang tidVeldig planlagt. Prøvd i to år denne gangen. Har ei jente som ble to år i januar. Vi starta prøvinga veldig kort tid etter da vi visste at sjansene ville være mindre jo lenger vi venta. Har lave eggreserver.
Så koselig siden du har hatt sånn innsetting, da får du vel sånn tidlig ultralyd? Når skal du? Jeg hadde dødd av spenning hvis det hadde vært en mulighet for at det var to der inneJa det er så kjedelig når folk som starta prøvinga etter deg rekker og bli gravide og føde før man har sett noe spor til positiv test selv.. Men endelig er det vår tur også svigerinna mi skal ha en mnd før meg, så det blir moro å gå gravide sammen
Jeg får tidlig ul i uke 7! Håper vi får den i lilleuka før påske da, er 7 uker den tirsdagen formen min sier meg at det er to men kan vel ikke vite, blir superspennende!!Så koselig siden du har hatt sånn innsetting, da får du vel sånn tidlig ultralyd? Når skal du? Jeg hadde dødd av spenning hvis det hadde vært en mulighet for at det var to der inne