Planlagt?

AngeLine

Gift med forumet
Hei! Bare lurte på om April babyene var planlagt? Her var det i hvert fall det, vi hadde "prøvd" lenge, og ønsket oss det veldig begge to. Men sjokket var alikevel stort når jeg stod der med en positiv test i hånda. [:D] Hva med dere andre?

Ja, var i høyeste grad planlagt! Det var forresten førstemann også.
Og vi har vært veldig heldige og lyktes omtrent på første forsøk[:)]

[:)]Ikke planlagt! Faktisk en veeeldig stor overraskelse... Men når sjokket hadde begynt å gå over,og vi faktisk forsto at det var en spire på gang,ble vi utrolig lykkelige!
Vi ga opp å få nr to for sju år siden vi,da kjøpte vi hund,og glemte hele baby prosjektet![:D]

jepp, det var veldig planlagt.... ble gravid på tredje forsøk tror jeg, så det gikk fort[:D]
begynner å innse at det faktisk ikke er så himla lenge igjen, blir litt sånn rar i magen min da...[:D]

Var delvis planlagt. Men kom litt tidlig på oss. Det var ikke det kalenderen hadde sagt til oss.. Men vi er absolutt overlykkelige for det som har skjedd

Her var det ikke planlagt, men kom som en gledelig overraskelse! [:D]

Vi hadde planlagt å få en til ja, men at det skulle bli april var vi jo ikke sikre på. Men jeg kuttet prev. i juni og ble gravid med en gang i juli...hehe

Veldig planlagt her også, og ble gravid ved første forsøk!!

Veldig planlagt å få dette barnet, siden vi mistet vårt første

Planlagt... Blei gravid to uker etter at jeg sluttet på p piller [:)]

Nope, hadde ikkje planlagt d... Slutta på p-pilla, skulle bare hoppe av i svingen til æ fikk ordna nytt merke, tok sjansen på at d tok tid fra man slutta til man va fruktbar igjen...
Men gleden va stor allikevel når vi fant d ut!!![:)]

Var ikkje planlagt her heller.. ingen av gangene..

Med førstemann var det ett stort sjokk.. eg trudde ikkje legen eg da... "Nei.. du tuller.." var alt eg fikk sagt, men eg var kjempe glad og klarte ikkje med å vente si det til samboeren min. Denne gangen hadde eg ett bryllup å planlegge i august, og hadde søkt høyskolen... Eg fekk vite at eg var gravid samme veka som byllupet skulle stå...

Men atter ein gang veldig glad[:D]

Så nå går eg skole med mage.. (fleksibel førskolelærerutdanning)

Her og va det planlagt, men va ikkje forberedt på at det sko bli med ein gång... gjekk veldig fort fra me slutta me p-piller te eg blei gravid.. [;)] Å glede oss veldig te april når prinsesså komme [:D]

Her var det ikke planlagt å få nr.5... vi skulle ikke ha flere... men noen ganger så er det tydeligvis ikke vi som bestemmer. Vart veldig overraska og tenkte berre nei nei det kan ikke stemme til å begynne med, men det gik fort over. Denne babyen er like velkommen som alle dei andre 4....og nå gleder vi oss alle sammen.

ORIGINAL: nelle

Hei!

Jeg møtte da min kjære for snart et år siden og er 27+5 på vei.Vi beynte å snakke om barn et par mnd. Har hatt problemer med det så jeg ønsket meg barn og det gjorde han. Så vi brukte ikke noe prevasjon i det hele tatt. mnd gikk,men så kom overraskelsen i august at jeg var gravid.

Har endometriose,så det trappet ned tankene mine på barn.Prøvde prøverørs to ganger men begge gangene gikk det ikke. Men nå er jeg verden gladeste jente på jord.

det kan jeg tenke meg da ja... hva er endometriose?[:)]

Ja her var det planlagt... det var en kjempe kjekk nyhet når jeg så at jeg var jeg gravid...jeg begynete bare å le...[:D][:D][:D]samboeren min sto ute å røyke og sa:jaja nå er slutten på et liv og starten på et nytt liv[:)][:)][:)]

Heisann!! Her var det ikke planlagt, men vi gleder oss kjempe mye likavel. Har termin 4. April.[:)]

Nei, langt fra planlagt, var på pillen jeg. Men når sjokket hadde lagt seg, ble det jo en gledelig overraskelse!

Planlagt her... Skuddet satt ved første forsøk, noe vi ikke hadde regnet med...men klager jo ikke av den grunn!!

Nå gleder vi oss og håper at tiden frem til fødsel flyr!

ikke planlagt men no gleder vi oss

Back
Topp