Ja, lille Blink i magen er like planlagt som storesøster... :)
Storesøster kom veldig raskt, vi hadde aldri forventet at spira skulle sitte før første forsøk, og familien fikk litt hakeslipp siden vi ikke hadde vært sammen lenge... Men vi tok det i vårt tempo... Og har ikke angret en dag!! (sett bort fra under fødselen haha)
Grunnen til at vi var så raske var at mnd før hadde vi hatt et uhell, og visste at det var en sjans for graviditet.
Så vi snakket veldig mye om det, tenkte på det, og ventet spent... Testen var negativ, tante kom, og det var ingen spire.
Mange ville kanskje blitt lettet, vi hadde nylig blitt sammen, men vi ble faktisk skuffa! Og det var akkurat det som gjorde at vi ville prøve så tidlig... Men allerede dagen etter at vi hadde funnet ut at vi skulle la naturen gå sin gang var testen positiv :D
Alle ble glade for det, og ingen ga uttrykk for at det var for tidlig, men jeg kan godt forstå om de tenkte det. Pappa var så sjokka at han bare satt der og gapa, kona hans sa "Arne, det er nå du skal si gratulerer" hahaha
Det er først etter vesla ble et år at han har fortalt meg at han hadde vært bekymret for hvordan det skulle gå...
Men nå kommer barn nummer to. I oktober, da datteren vår ble et år, kuttet vi prevansjon og begynte å håpe på en liten søster eller bror, første spiren satt i midten av desember men falt fra i starten av januar, andre spiren satt i midten av januar og er godt på plass i magen <3 Der den skal bli til oktober...
Vi fortalte det til svigers ved at vesla ga dem et par babysokker, de latet litt som om de ikke forsto det, men de ble glade. Da vi fortalte det til mine foreldre kom smilene med det samme og de konstanterte at det var godt de har kjøpt seg nytt større hus med større stue, nå som familien øker jevnt og trutt ^^ (skal nevnes at søsteren min og hennes kjære har planer om prøving på baby fra neste høst, og hvis alt går etter planen vil de ha to barn)
Det er bare glede her :)
Fra alle kanter, vi har et godt og solid forhold, masse kjærlighet og stabilitet :D Hva mer kan man ønske seg i livet <3