planlagt?

dhillon

Glad i forumet
var graviditeten godt planlagt når dere ble gravide eller?for meg så kom det som et sjokk..ble gravid to uker etter at jeg slutta med pilla..første uka hadde jeg mensen og med en gang så ble jeg gravid,tenkte at det sku ta opp til 6mndr som jeg hadde hørt.skulle ut og feste skikkelig før jeg sku kutte det ut,men nei da..robin ville fortere til han..han er så nydelig ass...er så stolt av han[;)]

Her var det planlagt,men klaffet på første forsøk....hadde jo regnet med å prøve noen mnd liksom,men ble kjempeglade[:D]

Nr 3 er ikke helt planlagt.
Vi brukte lang tid på nr 1 - 1,5 år...nr 2 kom litt over to år etter nr.1.
Så skulle vi egentlig stoppe der, men vi var på ferie - jeg hadde glemt
pilla.....trodde jo ikke vi skulle "klaffe" så perfekt, men det klarte vi[:)]
Så nå har vi nok en skjønn gutt - ville jo ikke vært for uten nå.....[:)][:)]

Planlagt ja... Mistet først en som skulle blitt født i juli 2006. Klaffet på begge prøveforsøkene første gang da...

Her var det veldig planlagt ja[:D] Giftet oss i august-05 og hadde prøvd fra da...fikk det til igjen til slutt[;)] 

Her var det også veldig planlagt, vi fikk det til med andre forsøk. 

Ikkje planlagt, men kom ikkje som eit sjokk akkurat[;)]

Vi ville ha to tette, så jeg hadde mensen en mang etter førstemann så ble vi gravide igjen[:D]
Må vel si at det var planlagt

Her var det planlagt og vi hadde prøvd siden nyttår. Men pga at EL uteble tok det noen få mnd, så satt lille gullet vårt gett[:D][;)] det beste i verda.... smelt!

Nei, her var det både uplanlagt og en smule ubeleilig.....men vi ble kjempeglade begge to da, når vi fikk vent oss til tanken[:D] Gikk på yasmin i flere år, så fikk jeg beskjed etter v.ul at den mest sannsynig ikke hadde effekt lengre, så begynte på nuva-ring og la på meg nesten 10kg på 4mnd. så da byttet jeg over på cerazette og ble gravid  etter 2mnd. Oisann, cerazette virker visst heller ikke på deg! utbrøyt legen da....hmmmm[8|]

Sindre var faktisk planlagt selvom han er femtemann [;)]. Savnet å kunne kose meg med en baby nå når jeg var blitt eldre. Var fra nesten 19 - 26 med de andre. Var egentlig ferdig med babyer i 2001 jeg, men [8|]....

Angrer ihvertfall ikke en dag på at jeg har fått de nydelige barna mine

ORIGINAL: MiaMamma

Her var det også veldig planlagt, vi fikk det til med andre forsøk. 

Lika så här, trodde det skulle ta litt längre tid da... så husbygget blev det litt mer bråttom med än planerat!!!  [8D]

ORIGINAL: TinkaNussi

prøvde på hoppe av svingen metoden, er glad det funka dårlig...

hihi.. samma här.. den fungerade fint ett år men så denna dagen trodde vi att jag hade "säker period" så vi va inte lika försiktiga å poff där va vi gravida.. =) skebnen tror jag..

planlagt her og... uten problemer... [:D]

Både og egentlig. Vi brukte ikke prevansjon, men hoppe av i svingen metoden he he[8D]
Vi tenkte , hvis det skjer så skjer det også så skjedde det og her er hun ,verdens nydeligste jente

ORIGINAL: Nates Mamma

Nei, her var det både uplanlagt og en smule ubeleilig.....men vi ble kjempeglade begge to da, når vi fikk vent oss til tanken[:D] Gikk på yasmin i flere år, så fikk jeg beskjed etter v.ul at den mest sannsynig ikke hadde effekt lengre, så begynte på nuva-ring og la på meg nesten 10kg på 4mnd. så da byttet jeg over på cerazette og ble gravid  etter 2mnd. Oisann, cerazette virker visst heller ikke på deg! utbrøyt legen da....hmmmm[8|]

Oi, jeg bruker cerazette nå... Har ikke brukt den før.. hmmmm[;)] 

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

var ikke planlagt men hadde ikke brukt prevansjon på 2 år så vi var forberedt på at det kunne skje[:D]

Samme her [;)]

Ingen av dem er planlagte..

Veeeeldig planlagt[:D]. Prøvde over 1 år. Ble gravid 1 uke før vi skulle ta prøverør[;)]

Back
Topp