Planlagt?

*lmk88*

Glad i forumet
Ja, er spiren deres planlagt eller ikke?

Her er spiren uten tvil planlagt, men overraskende samtidig :)

Svarer for å se svar :)

Ja men trodde aldri det skulle klaffe på første forsøk med begge emoticon

ja,godt planlagt og ønsket. Var prøvere i 8mnd

neida.. begge to er "pille-barn" (høres helt forferdelig ut!)

Nei ikke akkurat, vi har snakket om at vi skal ha nr to nr første mann begynner på skolen.Men vi hadde bestem oss å vente et år siden vi er oppi 2 husprosjekter om dagen.
Men slik ble det ikke,

Nei, ikke i det hele tatt he he Men veldig velkommen da emoticon

Var ikke direkte planlagt,men skjedde det så skjedde det og det gjorde det tydeligvis :)

Planlagt her ja emoticon  slutta på pilla for bare 3 mnd siden, så synes dette gikk fort! Prøvde i et år med eks'n (en SA), så trodde aldri det skulle gå såå fort nå! :)

VELDIG planlagt og ønsket!!!!

ja, sterkt ønsket :-)

*Månestråle* skrev:
Som den planleggingsfreaken jeg er må jeg nesten svare "Ja, selvfølgelig" her ;)

Bra det er flere planleggingsfreaker her:p "Vi begynner i april med prøving for da har jeg jobbet litt i den nye jobben, mini har ikke blitt for stor og jeg får permisjon til julen". Det  skal ikke være mulig å planlegge sånt:P Timet og tilrettelagt.

Ikke akkurat planlagt men veldig velkommenemoticon . Vi hadde begynt å snakke om nr 3, siden jeg har pcos så tok det lang tid før nr 2 satt. Derfor ble det litt sånn jaja blir vi gravid så er det helt ok. Hadde regnet med at det skulle ta litt tid, men satt som et skudd første gang uten prevansjon

Ja, var planlagt. Ble gravid på 2 forsøk :)

Back
Topp