Planlagt? Lang prøvetid? Eller et oooops?

Ikke direkte planlagt. Vi ble bare enig om at jeg skulle slutte på pillene, og så tok vi det litt som det kom derfra. Men det gikk fortere enn tenkt, og vi ble gravide på første eggløsning. Veeldig glad for det da :) ❤️❤️
 
Planlagt, men gikk mye fortere enn vi så for åss, da det tok lang tid å bli gravid me første :Heartred
 
Her sluttet jeg på p-piller i håp om at de blødningene jeg hadde i hytt og pine i syklusen skulle gi seg, så tok vi en sånn «skjer det, så skjer det» tilnærming!
 
Planlagt, visste vi måtte ha IVF pga mannlig faktor så har ikke prøvd naturlig. Trodde ikke det skulle gå på første innsett i første forsøk, særlig pga fragmentert og ikke optimalt embryo, men det gjorde det!
 
Var sånn halveis planlagt, men hadde snakket om det bare i et par uker. Vi prøvde en gang rundt tiden jeg hadde eggløsning, fikk deretter litt kalde føtter etter den ene gangen, men var gravid før jeg kunne ombestemme meg. Er vel greit nå da, tenker at det typisk aldri passer perfekt å få barn.
 
Var sånn halveis planlagt, men hadde snakket om det bare i et par uker. Vi prøvde en gang rundt tiden jeg hadde eggløsning, fikk deretter litt kalde føtter etter den ene gangen, men var gravid før jeg kunne ombestemme meg. Er vel greit nå da, tenker at det typisk aldri passer perfekt å få barn.
Kjente meg igjen i den! :p vi hadde også bare snakket litt om det men ikke landet på noe. Har vært mer klar de andre gangene. Og da har vi brukt lang tid for å få det til å klaffe! Fikk førsten ytterst positiv og klar test noen dager etter at mensen ikke kom, og den gang hoppet vi i høyet leeeenge før EL. Fikk litt sjokk kan du si! Mistet i uke 7, men uten å ha snakket om å prøve igjen var jeg gravid før mensen kom tilbake etter spontanaborten. Så her har kroppen vært ivrig Kan du si:happy7
 
Planlagt men samtidig ikke.. vi har prøvd lenge men ikke klart det, vi skal gifte oss i september så vi tenkte at vi får prøve på nytt etter det.. første eggløsning vi ikke fulgte med på så klaffa det :p
 
Har prøvd i 1,5 år med 1 MA og 1 SA innimellom. Fekk sjokk når testen viste positivt denne gongen fordi mensen kom aldri tilbake etter SA i mai
 
Back
Topp