Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det bekkenet som ikke var stort nok? Jeg har hatt to så får ikke lov til å prøve denne gangen. Men antar planlagt ks er litt roligere enn akutt!
Ja, det gikk akkurat med litt hjelp av vakuum. Men det var nummeret før hasteks. Ja planlagt ks er nok noe helt annet [emoji3] jeg har alltid hatt lyst til å føde i bakekar jeg Men kan kysse det farvel[emoji30]Pga problemer forrige fødselen blir det antagelig KS. Men håper ikke det. Får svar etter røntgen :s
Har også hatt 2 så regner me e skal ha det denne gangen også.. e håper det[emoji3] gått greit de andre gangene for deg?
Planlagt ks var iallefall for meg en helt annen opplevelse ett haste/akuttsnitt. Du bevarer en viss kontroll, og får mere tid med babyen rett etter fødselen.Var det bekkenet som ikke var stort nok? Jeg har hatt to så får ikke lov til å prøve denne gangen. Men antar planlagt ks er litt roligere enn akutt!
Det hadde jeg også med min første. Den pleier å flytte segJeg har litt foreliggende morkake akkurat nå, så hvis den ikke flytter seg blir det keisersnitt noen uker før termin.. håper jeg kan føde vanlig