Planlagt ks?

Wish43

Forelsket i forumet
Jeg skal ha planlagt ks, og vil mest sannsynlig få dato i slutten av juli. Er det andre som også skal ha ks?

Pga problemer forrige fødselen blir det antagelig KS. Men håper ikke det. Får svar etter røntgen :s

Var det bekkenet som ikke var stort nok? Jeg har hatt to så får ikke lov til å prøve denne gangen. Men antar planlagt ks er litt roligere enn akutt!

Var det bekkenet som ikke var stort nok? Jeg har hatt to så får ikke lov til å prøve denne gangen. Men antar planlagt ks er litt roligere enn akutt!

Har også hatt 2 så regner me e skal ha det denne gangen også.. e håper det[emoji3] gått greit de andre gangene for deg?

Pga problemer forrige fødselen blir det antagelig KS. Men håper ikke det. Får svar etter røntgen :s
Ja, det gikk akkurat med litt hjelp av vakuum. Men det var nummeret før hasteks. Ja planlagt ks er nok noe helt annet [emoji3] jeg har alltid hatt lyst til å føde i bakekar jeg Men kan kysse det farvel[emoji30]

Har også hatt 2 så regner me e skal ha det denne gangen også.. e håper det[emoji3] gått greit de andre gangene for deg?

To haste ks så nå gir jeg opp uansett :P litt komplikasjoner de første ukene, så jeg skal legge meg stekk ut på sofaen de første ukene denne gangen. Skal ikke risikere infeksjon!
Det blir nok ks på deg også ja :) tror ikke jeg har hørt om noen som tillater fødsel etter to ks?

Har heller ikke hørt d, men denne gangen kjenner e at d gjør ingenting.. har ikkje hatt noe form for komplikasjoner eller noe som helst med noen a mine så gått fint.. vært oppegående så fort e har fått lov.. så krysser alt i kroppen for p få d like fint denne gangen[emoji3]

Planlagt ks var iallefall for meg en helt annen opplevelse ett haste/akuttsnitt. Du bevarer en viss kontroll, og får mere tid med babyen rett etter fødselen. :)

Jeg har litt foreliggende morkake akkurat nå, så hvis den ikke flytter seg blir det keisersnitt noen uker før termin.. håper jeg kan føde vanlig

Back
Topp