Planlagt ks?

R3m0l86

Blir kjent med forumet
Hei

Jeg bare lurer på er det flere som vet dere skal ha planlagt ks?
Jeg må det og det blir mitt 4 ks

Førstemann ble det akutt ks med, nr 2 ble planlagt med en dag og under det ks så fant de ut at jeg hadde hull i livmora, så er litt ekstra spent denne gangen og om det blir ks 3 uker før terminen nå også!

Det spørs nok om du "får lov" å føde normalt etter så mange ks,så det blir sikkert planlagt ks nå også:)

Ja jeg skal ha planlagt ks☺️ Får ikke føde vanlig når man har hatt mere enn to ks :)

Spent jeg også! Hadde planlagt ks første gang. Vil veldig gjerne føde normalt nå,men sliter med mye angst etter at jeg mistet sent i svangerskapet sist. Da fødte jeg normalt. Men neste gang vil jeg prøve å få gjennom å bli satt igang tidligere..

Jeg ønsker ks, veldig veldig sterkt! Skulle føde normalt med min første, men han satt bom fast i 20 timer og hjertelyden begynte å bli dårlig - så det ble hastesnitt. Generelt hadde jeg ikke en fin fødsel, da jordmor ikke var tilstede i det hele tatt og vi fikk lite info om det som skjedde (og ikke skjedde). Så jeg har lyst på en fin opplevelse neste gang, gjerne på mine egne premisser. Skulle gjerne født vaginalt, men lider heller selv med sår og vondt, enn at barnet blir skadd i det trange bekkenet.

Jeg kan få det pga min forrige fødsel, men jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil det enda :)

Jeg vet at jeg må ha planlagt ks, dessverre. Etter at jeg fikk multiple brudd i ryggen noen uker etter fødsel, så har jeg fått beskjed om at jeg må ha ks grunnet høy risiko for nye brudd. Jeg hadde en fantastisk fin fødsel, så kjenner at jeg synes det er litt leit og jeg må innrømme at jeg synes det er litt småskummelt med ks :o MEN jeg frykter nye ryggbrudd og en ny ødelagt foreldrepermisjon langt mer, så det går nok bra med ks:)

Back
Topp