Planlagt KS og føler meg ikke klar!

Ebs24

Flørter med forumet
Hjelp! Keisersnitt i morgen, og jeg er ikke klar på noen som helst måte. Ikke mentalt, ikke fysisk, ikke i hjemmet. Hele svangerskapet har bestått av flytting, oppussing, kaos, sykdom. Nå er datoen her og jeg har ikke slappet av èn eneste dag i forkant, kroppen er utslitt, hodet er utslitt, jeg har en to-do liste lenger enn lengst på ting som ikke er ferdig i hus og hjem, og ingenting ble som planlagt. Vi skulle kose oss den siste mnd før baby kommer, men ting ble forsinket, nye ting oppsto underveis, og ja.. jeg føler ingenting er klart til baby! :depressed:

I tillegg synes jeg KS er noe dritt, det var grusomt sist og tiden etterpå var ikke noe gøy når jeg ble så dårlig av operasjonen. Så jeg gruer meg innmari! Og er redd jeg ikke klarer å nyte barseltiden fordi det er så mye som skulle vært gjort, og som skal gjøres fremover.

Har noen vært i lignende situasjon å kan dele noen erfaringer? Eller gi meg råd til hvordan jeg skal bli klar til i morgen? Klarer ikke omstille hodet til dette her :(

Hjelp! Keisersnitt i morgen, og jeg er ikke klar på noen som helst måte. Ikke mentalt, ikke fysisk, ikke i hjemmet. Hele svangerskapet har bestått av flytting, oppussing, kaos, sykdom. Nå er datoen her og jeg har ikke slappet av èn eneste dag i forkant, kroppen er utslitt, hodet er utslitt, jeg har en to-do liste lenger enn lengst på ting som ikke er ferdig i hus og hjem, og ingenting ble som planlagt. Vi skulle kose oss den siste mnd før baby kommer, men ting ble forsinket, nye ting oppsto underveis, og ja.. jeg føler ingenting er klart til baby! :depressed:

I tillegg synes jeg KS er noe dritt, det var grusomt sist og tiden etterpå var ikke noe gøy når jeg ble så dårlig av operasjonen. Så jeg gruer meg innmari! Og er redd jeg ikke klarer å nyte barseltiden fordi det er så mye som skulle vært gjort, og som skal gjøres fremover.

Har noen vært i lignende situasjon å kan dele noen erfaringer? Eller gi meg råd til hvordan jeg skal bli klar til i morgen? Klarer ikke omstille hodet til dette her :(
Har ikke vært igjennom noe lignende, ville bare sende deg en god klem! Masse lykke til :Heartpink pust med magen i barseltiden og tillat deg selv å ikke gjøre noe annet enn å være nybakt mamma - det er en fulltidsjobb og enda litt til.

Her kom jenta vår ei uke før termin i en styrtfødsel, så jeg kan kjenne meg litt igjen i å ikke være klar. Det ordner seg alltid - tror bare du må akseptere situasjonen for det den er akkurat nå.

Lykke til i morgen!

Ønsker deg masse lykke til ❤️ Håper du greier slappe av og nyte tiden med nyfødt likevel.
Kanskje har du noen du kunne bedt om en tjeneste eller to, sånn at du slipper ha alt hengende over deg..?
Men når det skal nevnes, så driter babyen fullstendig i om ene veggen ikke er malt eller om bordkledningen må byttes etterhvert. Det går bra om ikke alt er ferdig med en gang ❤️

Ønsker deg en fin fødsel, og med et håp om at du føler deg bedre denne gang enn forrige gang..! ❤️

Første min ble født en måned før termin. Jeg var absolutt ikke klar. Tror vi hadde kjøpt inn stellebordet dagen før heldigvis. Det ordnet seg allikevel. Send pappaen ut på ærender for å kjøpe det som mangler etter hvert som behovet oppstår.
Håper alt gikk fint!

Back
Topp