planlagt ks noen?

smama

Glad i forumet
Noen flere som skal ha planlagt keisersnitt her??

Har fått time til ny ul og gyn som skal ta ks den 10 mai...

Får sikkert datoen for ks da :)

eg skal på samtale den 9 mars då får eg vite om eg får ks igjennom eg håper eg får det :)

Ja, jeg skal ha planlagt ks.

Skal ha keisersnittsamtale med lege den 16. april, og da blir det søkt om ks.

Vet allerede nå at ks blir 4,5 eller 6 juni. Ul-terminen er 14. juni, og de pleier å ta ks ei uke før.

Men jeg er "heldig" siden de bare tar planlagte ks mandager, tirsdager og onsdager, og ei uke før termin hadde blitt torsdag 7. juni. Da har jeg menstermin, og lillegutt kom på menstermin sist, 4 dager før ul-termin... Så håper jeg får snakket meg til den 4.juni, så er jeg litt mer trygg på å få tatt ks før det setter igang av seg selv... 

Gruer meg litt til ks, men heller det en å risikere underlivet mitt en gang til... 

kan jeg spørre hvorfor dere skal ha det?

Jeg må ha ks pga stor skade på underlivet etter første fødsel. Revnet grad 3c, og måtte fjerne halve endetarmen i en ny operasjon ca 8 mnd etter fødsel. 

Så jeg får ikke lov å føde vaginalt igjen, jeg risikerer store skader da... 

Eg ska ha planlagt keisersnitt pga eg har hatt 2 før..

Jeg skal til samtale med ødselslege+gynokolog den 19. mars. Ble hastesnitt forrige gang, og da ble det en rift i livmorhalsen de må sjekke ut før noe bestemmes.

Eg har hatt 2 akutte keisersnitt og ett planlagt keisersnitt fra før.. Så regner med at eg får planlagt denne gangen også.. Skal på samtale 23. Mars, så får nok vite dato litt etter det.. :-)

Back
Topp