Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du sitter igjen med den følelsen Det er så viktig å føle man blir ivaretatt i en så sårbar situasjon. For en dramatisk start - håper alt er bra med mor og barn nå?<3 Gratulerer så mye med den lille prinsenMå bare få sagt at det hele ble en utrolig fin og grei opplevelse til tross for at han fikk en litt kronglete start.
Når jeg ble vekket bare 10min etter operasjonen var ferdig så satt min mann med han i armene rett ved siden av meg og jeg fikk han opp i sengen en liten stund før de måtte av gårde på barneklinikken.
Det ble de to værende i 5-6 timer, i mellomtiden så hadde jeg fått to bilder som ene sykepleieren hadde skrevet ut til meg. Hun ringte også bort hver halv time for å høre hvordan det gikk! Hun var rett og slett fantastisk!
Nå ble det ikke det planlagte KS, men ble tatt haste KS klokken 3 på natten så alt ble litt snudd på hodet. Men når det viste seg at min lille prins ikke klarte å puste selv første halv timen så tror jeg det var like greit at jeg var i narkose