Planlagt keisersnitt

Buffy84

Andre møte med forumet
Hei!
Begge mine to forrige graviditeter har endt med keisersnitt, men ikke planlagt. Tredje gang har jeg ikke noe valg og vil få keisersnitt uansett. Noen som vet ca hvor lenge før termin de tar planlagt keisersnitt?

Hei,
Jeg hadde planlagt keisersnitt sist. Tror det vanligste er 1-2 uker før termin, det kommer litt an på hvorfor du skal ha planlagt keisersnitt. Vår gutt ble tatt ut 16 dager før tiden.

Hei,
Jeg hadde planlagt keisersnitt sist. Tror det vanligste er 1-2 uker før termin, det kommer litt an på hvorfor du skal ha planlagt keisersnitt. Vår gutt ble tatt ut 16 dager før tiden.
Takk for svar. Noen andre som har noen erfaringer? Jeg skal ha planlagt keisersnitt pga to tidligere keisersnitt. Dessuten så ble forrige fødsel i uke 35+0 pga at fostervannet begynte å lekke.

Hadde planlagt KS sist, 10 dager før termin. Da var kiden allerede nesten 4 kg og de slet med å få han ut, tipper de vil ta nestemann ut litt før

Hadde ks sist, blir nok det denne gangen også. Både pga eget ønske og at jeg hadde en exu som vokste inn i keisersnittarret i vår.

Back
Topp