Hei alle sammen! Jeg har hatt 2 hastesnitt og skal igjennom planlagt keisersnitt denne gangen! Er det noen som ønsker å dele hvordan fødselsopplevelsen deres var med planlagt keisersnitt? hilsen ei som gruer seg fælt til planlagt keisersnitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så fantastisk! Her fikk jeg ha frøkna hos meg ca hele veien mens de sydde. Håper på det samme denne gangen også! mannen var med for å veie og måle henne når jeg var på oppvåkningen.. da fikk de sjokk over hvor stor hun var!Jeg hadde det med siste en veldig fin og samtidig rar opplevelse fikk spinalbedøvelse. Merket at de romsterte nedi der, men ingen form for smerter. Lille skrek med en gang og jeg fikk se ham og ha ham hos meg ei stund før mannen (nå eksen) ble med for å måle og veie. Jeg fikk ikke holde før jeg ble lagt over på obs posten. Var oppe og gikk samt dusja samme dag
Jeg påsto hele tida at min var så liten. Jordmor mente at han var helt normal. Og ja, 3440 er jo normalt. Men i forhold til broren som er 17 mnd eldre på 4910 var han litenÅååh så fantastisk! Her fikk jeg ha frøkna hos meg ca hele veien mens de sydde. Håper på det samme denne gangen også! mannen var med for å veie og måle henne når jeg var på oppvåkningen.. da fikk de sjokk over hvor stor hun var!
Her var min første 3480 gram (gutt), nr 2 var 4160 gram (jente).. blir spennende å se hva neste gutt blirJeg påsto hele tida at min var så liten. Jordmor mente at han var helt normal. Og ja, 3440 er jo normalt. Men i forhold til broren som er 17 mnd eldre på 4910 var han liten