Planlagt keisersnitt

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Vet det er VELDIG tidlig å i det heletatt tenke på det, men er det noen som vet de ønsker planlagt keisersnitt eller har erfaring med det? Jeg ønsker det grunnet forrige fødsel som nesten endte med AKS.. Har 2 vaginale fødsler fra før og nr 1 uproblematisk!

Skjønner godt at du tenker på det, tenker allerede masse på fødsel jeg også selv om jeg vil ha vaginal fødsel igjen (gleder meg!) :)

Jeg fikk beskjed etter forrige fødsel at om jeg skal føde igjen, så kan jeg få keisersnitt om jeg ønsker. Dette fordi jeg fikk en grad 3b rift.

Jeg vil prøve å føde naturlig, men at de har lav terskel for ks underveis. Håper også at jeg kan bli satt i gang før baby blir for stor.

Jeg fikk beskjed etter forrige fødsel at om jeg skal føde igjen, så kan jeg få keisersnitt om jeg ønsker. Dette fordi jeg fikk en grad 3b rift.

Jeg vil prøve å føde naturlig, men at de har lav terskel for ks underveis. Håper også at jeg kan bli satt i gang før baby blir for stor.
Snike litt fra april. Eg fekk rift grad 3b med første men fekk aldri spm om ks, eg spurte sjøl men va ikkje aktuelt eingong. Andre fødsel gjekk veldig fint vaginalt forresten, men har fortsatt traumer etter første fødsel.

Jeg hadde også rift grad 3b og barnet var 4500gram (ble først estimert til å være 4700gram før fødsel) ble aldri snakket om keisersnitt og glad er jeg for det i ettertid. Håper jeg kan føde naturlig denne gangen også :)

Back
Topp