En - to- tre.. Vi gleder oss til det
Flørter med forumet
Hei
Noen flere som skal ha planlagt keisersnitt? Hvor lang tid i forkant blir det satt opp?
Noen flere som skal ha planlagt keisersnitt? Hvor lang tid i forkant blir det satt opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må ha det da dette er nr. tre og de to andre er tatt med keisersnitt, vanlig fødsel er visst ikke et alternativ da.har ikke planlagt keisersnitt, da jeg ikke vil ha det. hvorfor har du det om jeg kan spørr?![]()
Sniker fra mai 2018.Jeg må ha det da dette er nr. tre og de to andre er tatt med keisersnitt, vanlig fødsel er visst ikke et alternativ da.
Slik jeg forstår det er det på "mitt" sykehus ikke et alternativ å føde normalt når en har to keisersnitt.Sniker fra mai 2018.
Jeg har også hatt to haste keisersnitt tidligere, og forberedt på KS også denne gangen. Jordmor sa at det var visst litt opp til hvem en traff på på sykehuset. Var visst ikke alle som mente KS var nødvendig selv om en hadde 2 KS fra før. Men fikk beskjed om å stå på mitt, og kreve KS.