Planlagt keisersnitt?

Camilla Vanilla

Første møte med forumet
Hei! Noen flere her inne som har fått planlagt keisersnitt? Har dere et eller flere keisersnitt fra før av? Dette blir mitt andre keisersnitt, på grunn av mange komplikasjoner å anatomiske utfordringer forrige fødsel ble valget tatt tidlig i dette svangerskapet. Så vi vet allerede når at "termindato" er 20. Mars :)

Jeg skal til samtale om det senere i mnd. Har to fødsler og et ks bak meg og skal antakelig ha ks igjen.

Jeg visste allerede før svangerskapet at jeg må ha planlagt keisersnitt pga min fødselshistorikk. Har ikke fått dato ennå, men beskjed om at det antakelig blir ca en uke før termin. Jeg har brukt lang tid på å forsone meg med at jeg ikke får føde vaginalt, og er fremdeles litt lei meg for at det er slik.

Jeg ender mest sansansynlig med pks siden livmoren min er hjerteformet, og legene mener rier ikke vil bli effektive nok til å fullføre en fødsel på vanlig måte. Har ikke satt meg så mye inn i det enda, men "godt" å se man ikke er alene . <3

Jeg skal ha mitt 4.snitt denne gangen. Tredje planlagte. Skal inn på samtale i desember for å få dato [emoji4]

Skal denne gangen ha KS, men ikke fått dato da det er veldig åpent når det vil skje etter uke 30. Men går nok ikke over uke 37. Får bare se egentlig. Gruer meg til det der kuttet og smertene etterpå. Men får bare klemme på og verdt det.

Back
Topp