Planlagt keisersnitt

Lilletrille:)

Blir kjent med forumet
Noen her inne som allerede nå vet om dere skal ha keisersnitt?
Hva tenker/føler du rundt dette med keisersnitt?

Jeg skal ha keisersnitt, noe som resulterer i at babyen kommer til verden mellom 1-2 uker før terminen...jeg har hatt keisersnitt med alle mine, så nå blir det mitt fjerde keisersnitt. Regner også med at det blir mitt siste:)

Jeg skal ha ks, hatt det med de andre to også :)

Også mitt fjerde, og siste. Jeg slet veldig etter første. Nå er det helt greit. De overlever ikke om jeg føder vaginalt, så det er ikke stort å skryte av. Jeg er jævlig dårlig på å føde, men jeg er hinsides på å amme.

Skulle ønske jeg viste om jeg fikk planlagt ks. Hadde akutt med guttungen etter et evig langt fødsels forløp uten fremgang på 40 timer og han satt fast. Ønsker ks denne gangen, men får bare beskjed om at to fødtseler er aldri like å at det er så tidlig enda :(
Men når jeg ikke få sove om natten å våkner i panikk. Da føles det ikke lenge til. Å nå er jeg snart 20 uker å vet ikke hva det blir til.
Har også sv diabetes å fikk en gutt på 4,7 sist uten å ha det. Så er jo redd for enda en stor baby .

Skulle ønske jeg viste om jeg fikk planlagt ks. Hadde akutt med guttungen etter et evig langt fødsels forløp uten fremgang på 40 timer og han satt fast. Ønsker ks denne gangen, men får bare beskjed om at to fødtseler er aldri like å at det er så tidlig enda :(
Men når jeg ikke få sove om natten å våkner i panikk. Da føles det ikke lenge til. Å nå er jeg snart 20 uker å vet ikke hva det blir til.
Har også sv diabetes å fikk en gutt på 4,7 sist uten å ha det. Så er jo redd for enda en stor baby .
Prøv å snakke med jordmor/lege om angsten din og eventuelt få de til å kontakte stedet du skal føde. Du kan jo ikke gå rundt å ha det fælt i flere måneder, er jo ikke bra for baby i det hele tatt. Lykke til :)

Noen her inne som allerede nå vet om dere skal ha keisersnitt?
Hva tenker/føler du rundt dette med keisersnitt?

Jeg skal ha keisersnitt, noe som resulterer i at babyen kommer til verden mellom 1-2 uker før terminen...jeg har hatt keisersnitt med alle mine, så nå blir det mitt fjerde keisersnitt. Regner også med at det blir mitt siste:)

Jeg skal ha planlagt keisersnitt. Dette blir også mitt 4 KS (og siste!). Jeg har fått dato 19 dager før termin fordi det er 4 snittet. Har blitt forløst i uke 34 og 35 ved de tre andre keisersnittende (pga alvorlig hyperemesis og dårlig vekst på baby) så spent på om jeg kommer til uke 37 denne gang....

Jeg skal mest sannsynlig ha planlagt ks. Det er fordi jeg har forliggende morkake.. Jeg gruer meg helt hinsides til keisersnitt, og spesielt til tiden etterpå. Jeg hadde en drømmefødsel med nr 1. Og hadde gledet meg veldig til fødsel nr 2. Så dette er litt trist. Men det viktigste er jo at babyen kommer seg trygt ut..

Back
Topp