Planlagt keisersnitt

Februar?

Forumet er livet
Hvor mange skal ha planlagt ks?
Jeg skal ha det. Venter nå nr 4 og har hatt ks på mine tre første.

Jeg SKAL (VIL) også ha KS. Ble hasteKS sist, etter 32 timer i fødsel. Han ble til slutt skåret ut uten bedøvelse pga tidsmangel... Om jeg ikke får KS på mitt sykehus, reiser jeg vekk og føder et annet sted!

Det er ikke alle som får innvilget selv om de vil :p her blir det naturlig

Jeg og skal kreve planlagt. Ble hastesnitt på datteren min etter flere timer uten åpning (11dager overtid) Hun holdt på å dø, og Jeg makter ikke å oppleve det en gang til.

Jeg vil ikke ha keisersnitt, men går sterkt ut fra at det blir planlagt snitt i og med at fødselslegene sa at "neste gang blir det keisersnitt" etter fødselen av sønnen vår. Gruer meg uansett alternativ, men lysten til å få flere barn trumfer redselen...

Håper ikke det ;-) hadde en veldig flott fødsel med nr 1 satser på det nå med nr 2 ;-)

Håper jeg slipper keisersnitt igjen, selv om jeg har fått fødselsangst. Hadde rier i 28 timer med jenten min. Ble satt på drypp og da falt hjertelyden hennes. Ueffektive rier og misfarget fostervann. Ble hastekeisersnitt gitt. Aldri igjen om jeg kan velge noe annet!!

Håper jeg slipper keisersnitt igjen, selv om jeg har fått fødselsangst. Hadde rier i 28 timer med jenten min. Ble satt på drypp og da falt hjertelyden hennes. Ueffektive rier og misfarget fostervann. Ble hastekeisersnitt gitt. Aldri igjen om jeg kan velge noe annet!!
krysser fingrene for deg! Anbefaler deg å snakke med en jordmor, kanskje privat, i alle fall en som er god på tidligere negative fødselsopplevelser. Klem!

Det blir planlagt keisersnitt på meg. Venter nr 3. Hadde planlagt ks med nr 2 og vanlig fødsel med nr 1 så jeg har prøvd begge deler :happy:

Back
Topp