Planlagt keisersnitt

Jeg skal ha :)
Gruer meg egentlig, da jeg vet å vondt det er etterpå. Men aldri om jeg går igjennom det som jeg gjorde forje fødsel som endte i hastesnitt i narkose.
Så ser frem til å være våken denne gangen, og kunne få se lillesøster med en gang <3

Jeg har hatt. Vesla satt i sete, så fikk valget om å prøve å snu, røntgen av bekken/ føde i sete eller planlagt ks. Syntes det var veldig trygt og godt. :) kjipeste var vell å måtte ligge på oppvåkning alene en stund for at bedøvelsen skulle slippe taket. Ville jo helst bare opp til mann og barn :)

Ny her jeg!
Men jeg skal ha planlagt keisersnitt! Hadde egetnlig det sist gang også, men frøkna ville ut 6 uker fortidlig! Ble keisersnitt da også! Har bare positive opplevelser med det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke hatt, men det spøker for det denne gangen. Jeg vil helst ikke ha, både for min og vesla sin del, selv om jeg vet det vil gå bra. Vil bare at det skal skje naturlig. Ble nesten KS sist gang etter 4 timer med pressrier uten å få lov til å presse siden lillegutt var stjernekikker. Heldigvis så snudde han seg i bekkenet i siste liten.
Nå ligger lillemor i tverrleie. Fortsetter ho med det så blir det keisersnitt. Setter ho seg så sa JM at jeg måtte være forberedt på setefødsel om sykehuset mener jeg kan gjennomføre det....

Back
Topp