Planlagt keisersnitt :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
E d nån som ska ha keisersnitt innpå her ?
Æ ska fød vaginalt som før, forhåpentligvis, men må man, så må man

Har hatt to KS før så må nok til med et planlagt no....

Blir nok ikke det. Selv om jeg kunne tenkt meg det for å ta den enkle veien! Gruer meg veldig. Men vet at til syvende å sist så er det beste å føde normalt *sukk* :P

Jeg har født vaginalt en gang før og skal nok gjøre det igjen. Men ville bare skyte inn at ingen må se på keisersnitt som den enkle veien. Det er en stor operasjon, med dertilhørende rekonvalesenstid. Jeg var i fjelltopp-form en halv time etter fødselen, min søster var kjempedårlig i tre uker etter keisersnitt. Hun fikk betennelser i såret, ble sydd for stramt sammen så hun ikke kunne rette seg opp og hun fikk ikke løfte noe de første ukene. 
Selvfølgelig er det fantastisk at vi bor i et land hvor alle får muligheten til keisersnitt hvis de ikke kan føde vaginalt av en eller annen grunn, men jeg håper jeg ikke trenger det.. :)

Jeg for min del kunne gjøre tenkt meg å føde, men etter akutt KS med første pga uoppdaget seteleie og et planlagt med andremann, dersom han ikke kom til terminen, seteleie der også , så får jeg ikke valget med tredje... Og ja det er lang tid etter på en ikke har det bra...

jeg har bådet fødet vaginalt og med keisersnitt.. jeg vil absolutt føde vaginalt igjen viss det lar seg gjøre. men viss jeg må ta KS så får det bare bli det.... ikke mitt første valg.

Jepp:) hatt et ks og skal ha de no og:) har hjerteforma livmor, så Nr 1 låg i sete og de gjer Nr 2 og. Eg hadde en kjempe god opplevelse første gangen, var oppe å gikk etter et par timer, så har trua på en fantastisk opplevelse no og:)

Jeg skal ha planlagt keisersnitt etter sist fødsel endte i akutt keisersnitt...

Back
Topp