Har tatt spinalbedøvelse etter første fødsel fordi de måtte operere etterpå. Kjente ikke stikket. Stikket til epiduralen var rimelig mange hakk vondere. KS vet jeg ingenting om.
Lykke til :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt spinalbedøvelse etter første fødsel fordi de måtte operere etterpå. Kjente ikke stikket. Stikket til epiduralen var rimelig mange hakk vondere. KS vet jeg ingenting om.TonjeJenta skrev:Lykke til :)
lizzlie skrev:
Lissyjane skrev:
Nå har ikke jeg hatt ks, men født naturlig.lizzlie skrev:
Jeg tenker at man i forbindelse med en fødsel om det er den ene eller den andre veien bare må finne seg i at det gjør litt vondt. Det går sikkert helt fint! Lykke til!
Var vel strengt tatt de hun spurte da ;) Går jo utifra at hu vet at det ikke er smertefritt etterpå, men lurer sikkert på hvordan før inngrepet og selve inngrepet vil bli.
Ser den, men de fleste inngrep er forskjellig for alle. Så selv om mange her sier det ikke var vondt kan det jo faktisk hende hun får vondt likevel. Så jeg ville bare innstilt meg på at det kom til og bli smerte uansett. Det jeg prøver og si!