Planlagt keisersnitt! Noen her som skal ha det??

Vicimama

Flørter med forumet
Jeg har fått innvilget planlagt KS pga en veldig traumatisk førstefødsel og det var også noe små blodansamling foran åpningen (mest sannsynlig fra morkaka som flytta seg veldig seint fra åpninga), som gjør at det var noe usikkert om jeg kom til å blø veldig mye ved en vanlig fødsel. Så mest sannsynlig kommet lille pjokken min 1 Nov :-) Kan endelig slappe av og GLEDER meg stort til om 2 uker :-D
Men er selvfølgelig veeeldig spent på KS også da, det er jo en stor operasjon...

Til dere her som har hatt ett planlagt KS her inne, del gjerne erfaringer ;-)

Får planlagt keisersnitt i uke 39 hvis ikke babyen snur seg med hodet ned, da blir jeg satt i gang i uke 39.

Tar akupunktur nå i håp om at babyen snur seg og jeg slipper keisersnitt, har kjempe angst for det.

Planlagt ks her og, den 15 november... Jeg hadde en fæl tangforløsning for to år siden som resulterte i totalruptur og varig skade i fødselskanalen... Fått beskjed at jeg aldri kan føde vaginalt igjen... Lykke til:)

Jeg skal ha nr 3 nå med planlagt KS, så dette blir mitt tredje KS.

Første var planlagt snitt.
Med nr 2  skulle jeg ha det, men da startet fødselen 2 dager FØR det planlagte snittet, endte i hastesnitt m/narkose.

Back
Topp