Planlagt keisersnitt ift termin

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Tuttelure, 9 Okt 2019 kl 10:36.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tuttelure Forumet er livet Vi som prøver :)

Hei, jeg bare lurer på når ett planlagt keisersnitt planlegges Ift termindato.. :)

2. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Tror det kommer an på hvorfor man skal ha keisersnitt egentlig. Men tror det vanligste er 1 til 2 uker før termin.

• Liker Liker x 1
  3. Iva82 Glad i forumet Himmelbarn

Her i Trondheim er det 10 dager før termin,fullgått 39 uker

4. twinsplusone Andre møte med forumet

Mener å huske det stod vanligvis 7-10 dager før termin på et infoark jeg fikk på St Olavs hospital. Men det var i 2015, mulig det er noen endringer siden da.

5. Lino Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Mitt ble gjort i uke 37. Tror det var delte grunner, på den ene siden av det viktig at jeg ikke gikk i fødsel, men jeg hadde også termin i jula og jeg tror de ville sikre seg mest mulig at jeg slapp å være på sykehuset i jula dersom det skulle være behov for langvarig innleggelse etter snittet (noe det ikke ble).

6. Julilykke-17 Gift med forumet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

1 uke før her jeg bor.

• Liker Liker x 1
  7. Teeny Teeny Julegavene 2019

Fikk først beskjed om 3 uker før termin pga tidligere livmor ruptur, men nå vil de ha det 9 dager før termin for å unngå komplikasjoner hos babyen. Dette skal de dog se an i forhold til hvordan det utvikler seg videre med mitt gamle KS arr. Har termin i romjula, så hadde vært mer praktisk å få det unnagjort i god tid før jul, men er visst gyn som bestemmer.

8. Montørfrue Andre møte med forumet

Fekk 2 veker før.

Del denne siden