Planlagt graviditet?

~miluna~

Forumet er livet
tar en liten test her jeg.. bare lurer på hvor mange prosent av oss som planla graviditeten? var det et "uhell" eller var det en etterlengtet velsignelse? [:)]

jeg ble gravid på pillen, så man kan vel trygt si at det ikke var planlagt... men jeg har begynt å venne meg til tanken nå da [:D]

Jeg gikk også på pillen når jeg ble gravid.. Så helt planlagt var det ikke:)

litt planlagt var det vel sluttet på pillen og ble gravid 3 mnd senere..

heihei:) her var den planlagt... [:D][:D]

Jeg hadde Ikkje brukt prevensjon på ca et og et halvt år, Og vi tenkte at hvis det skjer. Såh skjer det...... [:D]

Planlagt, men skjedde en mnd for tidlig...
Hadde tenkt å ha termin i januar eller senere.

Litt planlagt. Slutta på pillen for at vi ville ha unger, men vi trodde det skulle ta lengre tid pga at jeg ha gått på pillen så lenge. Ca et halvt år, trodde vi, men nei da, var bare et poff og et smell så var jeg gravid. Ble litt kræsj i og med at jeg hadde tenkt og skaffe meg ny jobb og greier, men vi klarer oss.[:)]

her var det planlagt. sluttet på pillen å ble gravid på 3 førsøk[:D]

Veldig planlagt[:D]
Tror det er noe muffins med p-piller da, jeg var også sikker på at det skulle ta lang tid før jeg ble gravid, men det ble bare "poff" med en gang[;)] Har lest at det kan ta litt lenger tid etter p-pille slutt, men det virker som det er flere som meg her inne hvor det gikk fort. Eller så er vi kanskje bare veldig fruktbare[;)]

Veldig planlagt!! Skulle gjerne kommet litt tidligere, men helt fint!!! Slutta på p-plasteret 7 mnd før det funka!! Forrigemann var ikke planlagt, men veldig glad for at hun kom likevel, kunne ikke levd uten henne nå!!

Ble gravid på P-pillen...

Vi har prøvd i to år, men sluttet med prevensjon allerede for tre og et halvt år siden... i hodet mitt har jeg planlagt å få barn i fem år... så vårt barn er veldig planlagt og veldig etterlengtet![:D]

Her var det planlagt men at de gikk så fort ble et sjokk siden det tok litt over 2 år sist.

Vår lille spire er planlagt [:D]

Heia. her var det planlagt ja. [:)]

Planlagt og veldig velkomment her!

Back
Topp