Planlagt gravid eller ikke?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er barna dine planlagt eller ikke? kom det som ett sjokk eller var nyheten om spiren i magen etterlengtet?

Storesøster er planlagt, men lillesøster er ikke planlagt i det hele tatt! Men veldig ønska og etterlengtet :)

Eldsta var ett sjokk, men etter sjokket veldig ønska og etterlengta ;) Minsta var planlagt :)

2 av 3 er planlagte :P Brukte heldigvis ikke lang tid på noen av dem :)
Nr 3 var en liten overraskelse, men hjertelig velkommen når vi fikk summet oss etter en dag :p

Har bare en hittil, men han er veldig planlagt og ubeskrivelig etterlengtet.
Heart_red.jpg
Og det blir nestemann å. :)

Ingen av mine tre var planlagte.. Første var et sjokk, men med andre tenkte jeg: oi, typisk meg. Og med tredje så tenkte jeg: lærer jeg aldri? :)

Men klart at de har alle vært veldig etterlengtet når jeg først har fått vite om dem :D

Overhodet ikke planlagt. Men veldig glad for at det skjedde nå, selvfølgelig. :)

Vel. Etter først ha fått beskjed om at e va steril, så ble det naturligvis et stort sjokk når graviditetstesten viste positiv. :excited001

Men han er veldig velkommen :Heartbigred:Heartblue

Begge var planlagte, men det kom alikevel som et sjokk med nr.1. Trodde vi hadde bedre tid, men så tok det bare 3 uker fra jeg tok ut spiralen til spira satt.
Andremann lot vente på seg.

Første var mer eller mindre planlagt. Nr 2 ikke, men veldig ønsket, tross sjokket ;-)

Back
Topp