Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har bare en uke felles i år, så det blir ikke noen utenlandstur. Vi skal til Hunderfossen en tur, og så til andre siden av landet i bryllup. Knærten og jeg blir igjen der noen dager ekstra mens samboeren drar hjem etter bryllupet.
Vi hadde egentlig planlagt Danmark i juli, men jeg har termin i juni. Vi bestilte ikke allikevel og det er jeg glad for Er greit å se det ann hvor fort jeg kommer meg etter fødsel, hvordan ammingen går og hvordan babyen er. Så vi tar i såfall en ferietur på sparket
Vi skal til Danmark Eldste datter og jeg skal også gå Gaustatoppen. For to år siden gikk vi Bitihorn og bestemte oss for at å gå fjellturer skulle bli tradisjon
Har ingen planer foreløbig, men om minstemann sover greit og liker og kjøre bil når sommeren kommer, så er det mulig vi kjører en tur til Hunderfossen eller Dyreparken. Hvis ikke blir vi hjemme.
Blir kanskje ei helg i Sverige, hvis ikke blir det mest hjemme. Har mye som må ordnes før lillegutt kommer i august så blir nok fine dager hjemme. har Bø Sommarland like ved og gratis inngang der så blir sikkert noen dager der for å kjøle seg ned hvis været blir fint.