planlagt eller??

Klesklypa

Gift med forumet
Var det vedundelige nurket du har i magen (eller som har komt ut) nøye planlagt eller en vertfall etterkvert fantastisk overaskelse`??

planlagt, men var forbredt på att det kun ta tid.. Men han satt på første pp

Her var det ikke planlagt i det hele tatt, men vi er veldig glade nå og vi gleder oss til den lille tassen vår kommer

Var veldig planlagt her. har en februar2010 baby og hadde veldig lyst på en til baby født i februar, og jammen satt det på første forsøk.
Heldig son sett!

des09feb12 skrev:

Samme her :)

Y_lill skrev:

des09feb12 skrev:

Samme her :)

Her og!

Ikke planlagt, men gleder oss kjempe masse nå og er veldig lykkelige <3

Kom som et VELDIG stort sjokk, litt av en historie :p men men.. 3 + 4 dager igjen t lille prinsen min kommer <3

Jeg slutta på p-pilla des 08. Men det siste året gikk vi inn for at det skjer når det skjer:) Så han er hjertelig velkommen her <3 :D

Svaret mitt er todelt fordi barna ikke har samme far..så med nr 1 var det slik at skjer det så skjer det..med nr 2 så var det en one night stand med en kompis men han var alikevel veldig velkommen,alt skjedde så fort og veldig uventa..

Etter vi mistet i januar så tenkte vi bare at det skjer når det skjer. :) Å heldigvis måtte vi ikke vente så lenge før jeg ble gravid igjen :)

Veldig overraskende. Gikk på minipilla, så trodde jo ikke jeg skulle bli gravid. Og i tilegg hadde jeg og barnefaren gjort det slutt bare et par uker før jeg testet positiv. Vi prøvde jo å få det til å funke etter det da, men det ga vi opp i oktober.

Jeg fikk beskjed av gynekolog/lege at jeg nærmest umulig kunne bli gravid pga PCOS, og vi hadde egentlig ikke tenkt at det var en mulighet. Brukte ikke prevensjon, men vi prøvde ikke heller. Og brått så var jeg visst gravid :) Så han er mer en velkommen, selv om han ikke var planlagt ;)

Nøye planlagt i den forstand at vi ønsket oss veldig et barn til, tidspunktet var jo ikke så lett å styre, så i den grad det går an å planlegge sånt i miste detalj, så vil jeg si at det var det:-)

Back
Topp