Planlagt eller ikke??

Alicia

Glad i forumet
Hei hei [:)]

Jeg var litt nysgjerrig på om alle her i juni klubben hade planlagt å bli gravide eller om de fikk et sjokk?? [:D]
Jeg hadde hormonelle problemer på gang rett før jeg ble gravid, fikk vite av både lege og gynekolog at jeg hadde veldig vannskelig for å bli gravid. Jeg tenkte at det er ikke er noe problem nå fordi vi ville ikke ha barn da. Og etter det så var det EN gang vi tok sjansen og ikke brukte kondom(pause fra P-pillen) og da skjedde det!!!! To uker etter at legene hadde sagt at jeg ikke kan bli gravid, så var jeg gravid!! [8D]

Dere da??

Her var det planlagt, slutta på pillen 18. juni, å oppdaget at eg var gravid 18. oktober, 6 uker på vei[:)]
Vi er sååå fornøyde[:)]

Ingen planlegging her,heller. Hadde akkurat flyttet inn i vårt nykjøpte hus. Hadde opphold med p-pillen for å starte på igjen, men menstruasjonen kom aldri[;)] fant ut jeg var gravid i starten av oktober, men vet fremdeles ikke hvor langt jeg egentlig er på veg etter menssyklus. Men UL-terminen er 9. juni, så da går jeg ut fra den[:D]

Her var det planlagt. Jeg sluttet på pillene i juli, for at kroppen skulle normalisere seg før vi begynte å prøve. Vi begynte å prøve i september, og jammen klaffet det på første forsøk [:D] Jeg hadde nok trodd det skulle ta lenger tid, så jeg var ikke helt forberedt da....

Sjokk de lux her!
Det var ikke planlagt, men etter alderen vår å dømme så lå det vel litt i korta at vi hadde snakka om vi vil ha barn.
Begge ville vi ha en gang, men jeg hadde forsøkt i over ett år i et tidligere forhold uten at det hadde klaffa og han har nedsatt sædproduksjon pga av en testikkel som ikke funker. Så da hadde vi også diskutert at adopsjon eller andre muligheter også kunne være aktuelle når dagen var kommet.
Vi hadde ikke vært sammen ett år en gang når dagen var kommet for å si det sånn.
Han ble temmelig frustrert i begynnelsen og mente at et barn skulle han ikke ha så tidlig i et forhold, men det tok ikke mange dagene før flisa var snudd. Vi ser nå på nurket som en kjærkommen gave. Ikke sikkert det blir flere, men heller ingenting som tilsier at det ikke blir flere. [:)]

Her i huset var det veldig planlagt! Vi hadde bestemt oss for å vente til etter at vi ble gift, og 4 dager etter bryllupsdagen klaffet det. På første forsøk!

Begge våre barn er planlagt. Ble gravid etter 2 måneder første gang, og denne gangen traff vi blink på første forsøk. [;)]

ORIGINAL: Alicia

Hei hei [:)]

Jeg var litt nysgjerrig på om alle her i juni klubben hade planlagt å bli gravide eller om de fikk et sjokk?? [:D]
Jeg hadde hormonelle problemer på gang rett før jeg ble gravid, fikk vite av både lege og gynekolog at jeg hadde veldig vannskelig for å bli gravid. Jeg tenkte at det er ikke er noe problem nå fordi vi ville ikke ha barn da. Og etter det så var det EN gang vi tok sjansen og ikke brukte kondom(pause fra P-pillen) og da skjedde det!!!! To uker etter at legene hadde sagt at jeg ikke kan bli gravid, så var jeg gravid!! [8D]

Dere da??
her ble d ett lite sjokk, hadde bare vært sammen barnefaren i 6 mnd, men no gleder vi oss veldig da, kjøpt ny leilighet å greier så dette blir helt topp[;)][;)][;)]

kom som et sjokk hær..hadde flytta sørpå for å gå skole å første gangen æ va hjemme på besøk orka vi liksom ikke å bruke beskyttelse så æ tok p-pilla,men vesla kom gjennom forde..blei raskt avgjort å beholde å d har vi ikke angra nokka på.vi glede oss som bare d[:D]

Her var det veldig planlagt, men det tok nesten et år før den satt... Har lange sykluser og gjerne også litt uregelmessig, så da er det ikke så lett å få ting til å klaffe + at mannen pendla til nordnorge skoleåret 2004/05....
Førstemann var ikke planlagt, men andremann var, og han satt på første forsøk.

Her var det på en måte planlagt....men det skjedde litt fortere enn vi hadde trodd. Men vi er suuuuperglad for det, og gleder oss kjempemye

første mann var ikke planlagt,men vi ble veldig klare for foreldre rolle med en gang det viste seg at jeg var gravid,vi hadde vært sammen i tre år så det gjorde liksom ingenting...
Denne gangen var det litt mer planlagt,mannen min har en hjernesvulst og i oktober begynte han på en cellegift kur,da skal han ikke prøve å få barn i cellegift periode,med tenke p åat det kan påvirke fosterets celler osv,så fra da jeg tok ut spiralen til hsn skulle begynne på kuren var det bare en mnd...legen mente at det var helt umulig for oss å bli gravide da det kan ta måneder opp til år før man blir gravid,men så viste det seg at etter tre dager uten spiral var jeg blitt gravid!! vi ble kjempe glade da kuren kan også gjøre han steril... så sånn var det med oss,vi gleder oss mer og mer for hver dag som går....!!![;)]

Ikke planlagt for vår del, men veldig kult når det først skjedde [;)][:)][:D]

Her var det ikke planlagt i hele tatt...
Var i sjokk helt til for en måned siden nesten.. hehe[:D]
JEg gikk på p-pillen og har gjort det siden jeg var 16år
uten pause, så det va LITT uventa for å si det sånn..

Nettopp i et nytt forhold, men heldigivis så e d me en
kjekk mann som tok herre utfordringa på strak arm, og
no glede vi oss ja!

Så absolutt ønska fordi om det va litt sjokk.. fant ikke ut
at æ va gravid før æ va 10uka på vei..[:)]

[:)]

Ikke planlagt her,men veldig ønsket[;)]

ORIGINAL: BabyMama

Ikke planlagt for vår del, men veldig kult når det først skjedde [;)][:)][:D]

signerer [;)]

kjempeplanlagt!!!

Back