Planlagt eller ikke?

Otermamma

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Har vært leenge på overtid med mensen før, og brukt 80kr på negativ test, så trodde ikke det var noe spesielt denne gangen heller. Jeg er ganske sparsommelig av meg, så å kjøpe en test var ikke aktuelt. Meeen jeg nærmet meg tre uker på overtid. Det var da jeg oppdaget at det finnes jo 8-pakninger med test-strips, som de selger på Rema attpåtil! Tester ville jeg få bruk for uansett; vi hadde tenkt å begynne å prøve til neste år eller året etter. Var jo en investering.

Jeg jobber som elektriker, og rett ved el-grossisten ligger det en Rema, så jeg kjøpte en pakke tester og tok dem med på toalettet inne på grossisten. Var 85% sikker på at det ikke kom til å være noe.

I stedet dukket det opp en helt mørk linje bare sekunder etter jeg testet - og deretter kom kontroll-linja.
Tror aldri jeg har vært så i sjokk i mitt liv.

Meen jeg har jo veldig lyst til å bli mamma! Så det er jo bare en glede. Livet er heldigvis ganske så på stell for tiden; er nyutdannet elektriker (fagbrev i mars), har vært gift i tre år (giftet meg da jeg var 18), og har kjøpt egen bolig som vi overtar i november.

Bikker 12+0 uker i morgen! Er fremdeles i sjokk - gleder meg veldig til å høre og se lille "Blåbær" og få sjekket at alt er bra der inne.


Flere som fikk seg en liten "bonus" eller overraskelse?
 
Så koselig at du delte dette! Kjenner igjen den uvirkelige følelsen. Her var det planlagt, men likevel et sjokk å se de to strekene :hilarious:

GRATULERER!!!
 
Gratulerer :Heartpink her er det planlagt, men det er fortsatt litt vanskelig å forstå at man virkelig skal bli mamma :woot:

Jeg er forresten også nyutdannet elektriker!