Planlagt eller ikke

Frisøren87

Glad i forumet
Var babyen planlagt eller ikke?
Og viss nedtonet var planlagt hvor mange Pp gikk det før du ble gravid?

Selv har vi planlagt.
Jeg ble gravid i mai, men mistet i uke 7, dette blir vår 3pp.

Planlagt :) Gikk på pp1. Ble gravid 2 dager etter vi hadde bestemt oss. Lynraskt med andre ord.

Ble gravid på første forsøk etter kroppen var i gang igjen etter p-plaster slutt. Trodde ikke det skulle gå så fort, (da planen var å være gift først) men absolutt veldig ønsket:) Nå prøver jeg å ikke stresse og bekyrme meg så mye. Håper alt går bra.

Last edited:
Planlagt. Gravid på 1 pp i april, mista 6 uker. Gravid på 1 pp igjen, mista i juni. Gravid på 1 pp igjen, mista i august også gravid på 1 pp der igjen og ser ut til å gå bra denne gang:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sånn delvis planlagt. Vi har snakka om at hvis vi skal ha en nr. 3 så må det skje før minste blir for stor. Ønsker å bli ferdig med bleieskiftetida innen rimelighetens tid. Jeg måtte kutte hormonprevensjon for snart ett år siden og vi har etter det styrt unna el og "hoppa av i svingen" (synes det uttrykket er litt kleint, men). De siste par månedene har vi snakka om at vi ikke skulle være så forsiktige, men ikke aktivt prøve. Ble gravid da i måned 2.

Her Va han veldig planlagt .. 6 pp .. Mistet i 2 pp i mai ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Joa planlagt men ble først ikke planlagt gravid i november men mista i januar. Så gikk mange runder på om vi skulle prøve på nytt. Da vi fant ut at vi skulle prøve så hadde vi vel bare sex en gang rundt eggløsninga og to uker senere lyste testen positiv mot meg så her satt den på første forsøk denne gangen,

Vi har lenge vært uten prevensjon, men alltid vært forsiktig rundt el. Denne gangen sa jeg fra nå har jeg el, men vi bestemte oss for at hvis det ble baby var vi klare for det. Så første "forsøk" :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Back
Topp