planlagt eller ikke?

lillema10

Blir kjent med forumet
her var det ikke planlagt, så vi begge fikk litt sjokk, men er veldige glade fordi :)

skulle begynne på p-plaster nå når mensen skulle komme.. men den kom aldri :p hihi

Her var det planlagt :)

Definitivt planlagt! Etter 18 mnd med samme skuffelsen hver gang, så hadde vi jammen plutselig klart å lage et nytt lite menneskefrø:-) Litt misunnelig på deg som bare blir gravid:-) Men sånn har jeg hatt det før, så jeg kan vel egentlig ikke klage, selv om vi måtte jobbe litt ekstra med nummer fem;-)

Ikke planlagt her heller, men veldig hyggelig overraskelse da.
Så her kommer p-pille-troll nr 2 ;) Er ikke sjangs for at jeg prøver p-piller som prevansjon mer hvertfall. Legen min forundrer seg skikkelig over hvordan jeg har klart å bli gravid imens jeg har gått på p-piller hele 2 ganger. Så etter denne graviditeten skal det settes inn p-stav - definitivt..

her var det veldig planlagt  Det som ikke var planlagt var at det skulle ta så lang tid! Nr. 1 var ett lite uhell, så nå er det hyggelig å være forberedt!

Planlagt, og på første forsøk :)

Planlagt, og på første forsøk :)

Planlagt  Men gjekk mykje fortare enn eg hadde trudd! Lille frø klorte seg fast på fyrste forsøk.

Planlagt og veldig ønsket. Vi prøvde et år før vi fikk det til :-)

Planlagt. Men trodde ikke det skulle skje så fort.....men veldig hyggelig:)

Planlagt, og på første forsøk!

Her var det planlagt. Men trodde ikke det skulle gå så fort.
Brukte veldig lang tid på nr 1 og måtte ha hjelp.
Nå ble vi gravide i første skikkelige syklus etter MA (ble gravid i første pp da jeg hadde MA), så det er vi veldig overraska over, men veldig glade!

Joda, hadde planer om en til vi - men ikke heelt enda! Startskuddet skulle gå nærmere høsten, men så skjeddet det et lite arbeidsuhell kombinert med et aldri så lite eggslipp nå i mai.... ;o)

Planlagt, og på første forsøk ;) 

Langt i fra planlagt, kan ikke bli gravid uten hormoner, eller jo det ser vist sånn ut alikevel,
 men spiren er VELDIG velkommen!

ikke Prøvere, hoppa av i svingen, men baby blir d og jeg ville d også, men tenkte jo å få sambo me på d først da...:p

Planlagt:) det tok 11 mnd før spiren vår satt :) Å vi gleder oss alle sammen :)
Lykke til alle sammen inne her :)

planlagt :)

Back
Topp