Planlagt eller ikke planlagt :) ?

Veldig ønsket og planlagt her!
 
Så absolutt planlagt. Satt på 1 pp.

 
Planlagt, men litt uvirkelig at den satt på første forsøk! 
 
Planlagt - men litt sånn "det som skjer det skjer". Ikke noe eggløsningstesting eller noe sånt, bare mye moro! :P 

Men veldig overraska over at det ble i oktober! Mannen reiste på sjø når jeg hadde mensen sist, så kom han hjem en tur etter tre uker, ble hjemme i to netter, reiste igjen, og når han kom hjem var det til ei trøtt og uopplagt kone, hehe! Litt komisk, for når båten lå til land, så var jeg og guttefanten på besøk ombord, og da sa en av de andre ombord at nå var det på tide med ett til barn, siden gutten vår har blitt to år allerede. Vi tok ham på alvor, vi, og laga barn den natta :P
 
planlagt, men ikke sånn "shit, eggløsning, vi må hoppe i høyet!"-opplegg hehe
sluttet på p-piller i august og så gikk det sin gang :)
 
Her var det planlagt i den forstand at vi ikkje har brukt prevansjon sida august! Men tenkte kanskje det skulle ta litt lenger tid! Dum tanke kanskje sida førstemann satt på et forsøk! :P 
 
Her var det dels planlagt og veldig ønsket. Sluttet på pillen i april, men hadde ustabile sykluser frem til august så da visste jeg ikke helt når el var. Har ikke brukt el-tester. Ville ikke det for jeg ville ikke at det skulle bli tvangsex for å bli gravid. Etter en stabil syklus i august, satt spira på første forsøk. Denne ble dessverre bare 9 uker og endte i sa i oktober. Etter sa tenkte jeg mye på om vi burde vente litt før vi prøvde igjen. Jeg endte opp med at jeg ikke ville vente og samboeren støttet meg så lenge jeg mente jeg var klar for det. Hadde ikke tro på at jeg skulle bli gravid igjen med det første. Visste ikke hvordan syklusen ville være etter sa-en, og det vet jeg fortsatt ikke. Det jeg vet er at jeg må ha hatt en el, for en ny spire har klort seg fast. :-D nå er det 6 uker siden sa-en så tror jeg er ca 6 uker på vei. Håper denne lille spiren klorer seg fast hele veien ut.
 
Planlagt her...fjerna spiralen 5 sept. å ble gravid i nov 
 
Planlagt
 
Virkelig ikke planlagt. Brukte prevensjon og hadde ikke sex i nærheten av eggløsning, og vi hadde bare sex to ganger i hele oktober. Men gravid ble jeg. Var samme sist, så enten har han supersperm, jeg en veldig vennlig livmor, eller en god blanding =)
 
Planlagt! Men vi prøvde ikke akkurat iherdig den måneden jeg ble gravid! en gang er visst nok :p Det var også forsovit den eneste måneden vi hadde sex nær eggeløsning, så kan i grunn si at det satt på første forsøk!
 
Planlagt, men likevel overraskende ;)

Gjorde ikke en veldig stor innsats den måneden det klaffet for å si det slik :)
 
Ikke direkte planlagt... 
Ble overraskende gravid i september som endte med sa...siden kjæresten min bor i utlandet dro jeg for å øke trøst der i 6 dager etter sa`en...og der skjedde det igjen gitt :) 
 


Heihoppsopp skrev:
Planlagt, men hadde ikke forventa at den skulle sitte på 1. Forsøk!



Samme her! :)
 
planlagt:) slutta på pillen i juli og gikk egentlig fortere enn man forventa :)
 
Back
Topp