Planlagt eller ikke planlagt :) ?

saya2009og2012

Glad i forumet
Var denne graviditeten planlagt eller ikke ??
Hvor lenge prøvde dere før spiren satt :) ??

For min del var den nøye planlagt :)Har ikke brukt noe beskyttelse siden mini kom for snart 2 år siden, men begynte vel å prøve sånn skikkelig i fjor sommer tenker jeg. Hadde muligens en sa i januar og en ma i august, så veien har vært lang.
 
Planlagt har ikkje brukt noen form for beskyttelse siden jenta mi blei født for ett og etthalvt år siden.. Begynte skikkelig med prøvingen no i høst, eller det vil si tok eggløsningstest i oktober og må ha blitt gravid før eg tok de, for hadde bare sex ein gang etter tr...
 
Veldig planlagt!!! Satt på første forsøk slik som det gjorde med førstemann. Nesten på samme dag også, bare tre år etter....
 
ikke planlagt. Prøvd å få litt orden på livet igjen med kjæresten etter at vi mistet sønnen vår i sommer. Brukte ikke noe beskyttelse da, siden jeg ville ha tilbake min ordentlige syklus først. Hadde nesten ikke sex heller, utenom en fire dagers maraton:p og der satt den, med samme termin som den dagen jeg fødte gutten vår!
 
Å det var trist å høre om gutten din Kafo ;(
Var nok en mening med at den satt nå og med den termindatoen.
 
Ja, er trist. Heldigvis følte jeg at ting begynte å gå veldig fint igjen rett før jeg fant ut om graviditeten, så er kanskje en grunn til at det er samme dato. Ting er veldig bra mellom oss hvertfall og vi gleder oss veldig mye selv om det ikke var planlagt:)
 
Icsi kalles nok planlagt!! :)
 
Ja, var veldig planlagt.... Er prøverørsbarn, fryseegg etter samme forsøket som Benjamin ble til :)
Vi prøvde i 4 år før jeg ble gravid med Benjamin. Denne spiren satt på første forsøk, men det var jo prøverør...
 
Veldig planlagt:-) Satt på 2. forsøk!
 
Ikke helt planlagt nei. Har ei tutte på snart 10mnd fra før. Så blir to tette her. MEN vi er veldig glade :)
 
Førstemann som kom i 2003 var ikke veldig planlagt men han var veldig ønsket og sånn går det når man ikke går på noen form for prevensjon. Andremann som kom i 2009 var ikke planlagt i det hele tatt for med han hadde jeg nettopp slutta på pilla var singel og levde livet:)Faren og jeg er veldig gode venner og var vel ikke helt meninga at det som skjedde skulle skje,men hadde ikke klart meg uten noen av dem,de er mamma sine stoltheter og godgutter..
 
Her var det også planlagt og ble gravid på første forsøk, dvs. iherdig maratonsuke :D kvalmen derimot og alt det andre var ikke planlagt....
 
Planlagt... 
Sluttet med prevensjon 2. juli, har hatt en SA i august, og så satt spiren igjen etter 2 sykluser... Men ble veldig overrasket over å bli gravid i oktober, hadde TR 8. okt, ble operert i et bein den 6. okt og sleit med vondt i en måned så vi hadde bare 2 "forsøk" den mnd på å bli gravid 
 
Her var det planlagt,meeen hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort. Tok ut spiralen begynnelsen av Okt å der var super spermen min å befruktet meg med engang gitt...:)
 
Ikke planlagt, ble gravid på Cerazette jeg.. Men det er veldig velkomment alikevell, og vi gleder oss. :)
 
VELDIG planlagt!
Har prøvd i 2 og 1/2 år!!! Så nå får bamsemumsen bare holde seg der den er en god stund til!!!
(Lillesnuppa satt på 3 pp, så var ikke akkurat forberedt på at ting skulle ta sånn tid!!!)
 
Var vel planlagt, men va 100% sikker på at det ikke skulle klaffe den mnd jeg ble gravid:P Kjøpte inn EL test og div vitaminer som skulle hjelpe til neste mnd.. Men da jeg fikk det i posten, gidd det opp for meg at jeg skulle hatt mensen:P Og da fikk jeg først en usikker positiv test, tror kanskje testen var ødlagt. For streken var så rar, kjøpte en ny og den lyste gravid til meg! :) Planlagt men veldig overraskende alikevell:P
 
Back
Topp