Planlagt eller ikke planlagt?

Planlagt

Delvis planlagt :) glemte å ta in ny nuvaring og fant dermed ut at det går likså greit å vente da til tante rød ettersom vi mente mulighetene var små. men vi viste jo at det var mulighet da :)

Hehe.. Som andre her skriver så kan vel ikke et IVF barn være annet enn VELDIG planlagt... Er et veldg ønskelig barn dette her.. Også pga av sykdom har hindret oss før vi begynte å prøve og da vi endeleig begynte fikk vi det ikke til selv...

Ble gravid uplanlagt, hvor jeg fikk en spontanabort...
Ble da planlagt gravid 1,5 uke etter den... 
Så ja, planlagt 

planlagt:)

Veldig planlagt =D Prøvde i 9 mnd før det skjedde noe =)

VenterEtMirakel<3 skrev:
Var veldig planlagt 

Ganske planlagt, men litt uventet. Trodde det ville ta lenger tid med nr 2, spiren satt på PP5 =)

Tja det var vel egentlig planlagt i og med at vi sluttet med prevansjon men dette var et litt sånn se hva som skjer måned…. Jeg hadde ikke blitt lei meg om jeg ikke hadde blitt gravid da siden jeg egentlig burde ha ventet i forhold til ny jobb etc men det gikk med en gang denne gangen også, så da så! ;-)

"Var barnet planlagt? eller var det en oops-opplevelse?"
Har lyst til å svare ja og nei på denne jeg, hva blir egentlig riktig? 

En veldig planlagt og etterlengtet lillebrøster!! <3

planlagt ja! ble gravid på første pp i august, mista i midten av september, gravid månedsskiftet september/oktober. Det står ikke på fruktbarheten...

Ja var veldig planlagt,

planlagt og satt på første skudd! emoticon

Planlagt. Tror vi kanskje hadde to pp. Aner ikke hvordan man regner det ut ;p Sluttet å pillen i midten av juli og unnfanger i slutten av september. I august hadde jeg ikke eggløsning.

Ikke planlagt..

Back
Topp