Planlagt, eller en liten overraskelse?

SISTEMANN ble en overraskelse her var man helt klart ferdig med å skulle ha flere barn, hadde solgt alt å gitt bort noe, men så kom sommeren i år der man får på følelsen at her skjer det nåkka tar en test å pang ja den va positiv, når man da fikk sjekket så var man kommet over 8 uker så da var det ingen tanke om noe annet enn at denne skulle vi ha.. så det blir en prins til i februar. alt har en mening :)
 
Svangerskap nr 1, ikke planlagt men sååå veldig ønsket! :Heartred etter en hard nedtur satt det endelig :Heartred

Svangerskap nr 2, Absolutt ikke planlagt! Det første jeg sa når vi fant ut av dette var "å faen"
Men selvsagt veldig ønsket dette også:Heartred
 
To planlagte og en hyggelig overraskelse
 
Overraskelse, selv om vi visste sjangsen var der da vi ikke brukte noe form for prevansjon. Trodde bare ikke det skulle gå så kjapt :)
 
Planlagt - men overraskende at det gikk så fort. Nr 2 også planlagt :)
 
To planlagte. Det vil si, det tok litt tid, og nr 1 satt på et veldig dårlig tidspunkt. Selvfølgelig, hadde prøde nesten ett år :hilarious: Kunne ha hoppet over et par perioder, men keg hadde ikke særlig trua på at det sku gå ;)
 
Første var veldig planlagt. Andre var en overraskelse. Tredje var også en overraskelse, men ble en himmelskatt. Neste ble da planlagt kort tid etter...
 
1 & 2 planlagt. 3 Overraskelse.
 
3 planlagte :Heartblue:Heartblue:Heartblue
... Og så etter 16 år kom en super stor overraskelse :Heartblue. Og våre store barn(ungdommer) gleder seg like mye som jeg og min mann.
 
Første var planlagt da vi trengte hjelp. Og nr 2 var en liten overraskelse:)
 
Førstemann var planlagt pga han ble til via ivf. Andremann var ikke planlagt og fordi hun ble til vanlig måten og derfor var den overrasket for oss begge to.
 
Back
Topp